عصر خودرو

بالاترین مقام مسیحیت در روسیه بیت کوین را تحریم کرد

عصر بازار- رییس کلیسای ارتدکس روسیه گفت: جنون بیت کوین باعث شده تا مردم عقل و هر آنچه که دارند را از دست دهند.

بالاترین مقام مسیحیت در روسیه بیت کوین را تحریم کرد
نسخه قابل چاپ
شنبه ۰۷ بهمن ۱۳۹۶ - ۱۱:۱۴:۰۰

    به گزارش پایگاه خبری «عصر بازار» به نقل از ایِبِنا ، «پاتریاراک کریل» رییس کلیسای ارتدکس روسیه گفت: جنون بیت کوین باعث می شود مردم عقل خود و هر چیزی را که دارند از دست دهند.

    این مقام عالی مسیحیت در روسیه گفت: مردم در حال از دست دادن عقل خود هستند. همه می گویند که چرا منتظر مانده ام؟ باید اقدامی کنم، باید  بیت کوین خریداری کنم. اکنون مردم در حال خرید این ارز رمزنگار هستند، دارایی خود را به خطر می اندازند، خانه های خود را می فروشند و بعد بیت کوین ظرف 2 هفته سقوط می کند و مردم متوجه می شوند که چیزی نصیب آنها نشده است، جز اینکه هر چیزی که داشتند را از دست داده اند.

    «کریل» گفت: وظیفه کلیسا آموزش افرادی است که در چنین مسیری هستند تا آنها را ز اسیر و شیفته شدن در این کار باز دارد و تلاش کند تا کار درستی را انجام دهند که به اندازه کافی برای آنها منفعت داشته باشد. در چنین موقعیتی، از دولت خواسته می شود که مردم را در برابر ریسک های بیشتر و حتی کلاهبرداری مستقیم حفاظت کند. 

    در حال حاضر، هر واحد بیت کوین تقریبا 50 درصد از ارزش خود را از ماه دسامبر سال گذشته میلادی که با رسیدن به 20 هزار دلار در هر واحد، بالاترین رکورد خود را ثبت کرده بود، از دست داده است. البته این رویه باعث شده تا بسیاری از سرمایه گذاران در حوزه بیت کوین اشتهاء خود را برای خرید بیشتر این ارز رمزنگار از دست می دهد.

    برچسب ها