عصر خودرو

جزییات حضور شرکت ملی حفاری در مناقصات بین‌المللی

عصر بازار- مدیرعامل شرکت ملی حفاری ایران جزییات حضور شرکت ملی حفاری ایران در مناقصات بین‌المللی صنعت حفاری منطقه خاورمیانه را تشریح کرد.

جزییات حضور شرکت ملی حفاری در مناقصات بین‌المللی
نسخه قابل چاپ
چهارشنبه ۰۴ بهمن ۱۳۹۶ - ۱۵:۵۹:۰۰

    به گزارش پایگاه خبری «عصر بازار» به نقل از ایسنا، سپهر سپهری در حاشیه چهاردهمین نمایشگاه انرژی کیش در جمع خبرنگاران درباره حضور شرکت ملی حفاری ایران در مناقصات بین المللی صنعت حفاری منطقه خاورمیانه، گفت: هم اکنون توسعه فعالیت ها ابتدا با دو اولویت عراق و عمان و سپس قطر در دستور کار قرار گرفته است.

    وی با اعلام اینکه اخیرا شرکت «انی ایتالیا» از شرکت ملی حفاری ایران برای حضور در سه مناقصه حفاری در عراق دعوت کرده است، تصریح کرد: بر این اساس پیشنهاد حضور در سه منطقه و حفاری 12، 15 و 6 حلقه چاه از سوی شرکت انی مطرح شده است.

    مدیرعامل شرکت ملی حفاری ایران با اشاره به سابقه همکاری مشترک این شرکت با انی ایتالیا در پروژه توسعه میدان نفتی دارخوین، اظهار کرد: علاوه بر حضور در این منطقه مذاکرات با شرکت ملی حفاری عراق با اولویت توسعه فعالیت های حفاری در منطقه بصره آغاز شده است.

    وی با اشاره به ظرفیت تولید روزانه 3.5 میلیون بشکه نفت در بصره عراق، تاکید کرد: با توجه به حسن همجواری، مرز مشترک، وجود منطقه آزاد اروند و پائین بودن هزینه های شرکت ملی حفاری در مقایسه با شرکت های اروپایی می توانیم در پروژه های حفاری نفت و گاز عراق و سپس عمان حضور داشته باشیم.

    برچسب ها