عصر خودرو

کارشناس بازار پتروشیمی:

آرامش بازار PVC تاپایان ۲۰۱۵ ماندگار است

عصر بازار: کارشناسان بازار پتروشیمی معتقد است، در بازارهای جهانی پی وی سی تا پایان سال میلادی شاهد تغییر خاصی نخواهیم بود، از این رو بازار داخل نیز روزهای آرامی را سپری خواهد کرد.

آرامش بازار PVC تاپایان ۲۰۱۵ ماندگار است
نسخه قابل چاپ
دوشنبه ۲۵ آبان ۱۳۹۴ - ۱۶:۰۳:۰۰

    به گزارش پایگاه خبری «عصربازار» به نقل از بورس کالای ایران، جواد ایرانی، کارشناس بازار پتروشیمی گفت: با توجه به اینکه قیمت پی وی سی در بازارهای جهانی با افت روبه رو شده است و در بازار داخل نیز شاهد کاهش قیمت های پایه هستیم، به احتمال زیاد حجم معاملات با افزایشی روبه رو نخواهد شد؛ چرا که در بازار ایران همواره محصولاتی مورد توجه خریداران قرار می گیرند که با افزایش قیمت مواجه می شوند.

    این کارشناس بازار پی وی سی همچنین افزود: افزایش اخیر بهای دلار هم نتوانست مانع کاهش قیمت پی وی سی در بازار داخل شود به طوریکه افت نرخ این محصول در بازارهای جهانی، صعود دلار را خنثی کرد؛به این ترتیب در فهرست جدید شرکت ملی صنایع پتروشیمی، بیشترین افت قیمت در محصولات پلیمری برای معاملات نیمه اول آذر ماه متعلق به پی وی سی بود.

    براساس این گزارش، آمارها نشان از کاهش 73 تومانی قیمت پی وی سی گرید 65 نسبت به دو هفته گذشته دارد، همچنین گرید 70 نیز برای نیمه اول آذر 81 تومان نسبت به دو هفته گذشته افت داشته است. از این رو قیمت گرید 65 از 2 هزار و 330 تومان به رقم 2 هزار و 256 تومان و گرید 70 نیز از 2 هزار و 563 تومان به 2 هزار و 482 تومان در ماه جدید رسید.

    به گفته ایرانی، به نظر نمی رسد در بازارهای جهانی و در بازار پی وی سی تا پایان سال میلادی شاهد تغییر خاصی باشیم، از این رو بازار داخل نیز روزهای آرامی را سپری می کند.

    گفته می شود در بازارهای آسیایی قیمت پی وی سی طی دو هفته اخیر 25 دلار در هر تن کاهش یافته است و اکثر کارشناسان بازار ثبات قیمت پی وی سی را در ماههای آتی پیش بینی می کنند.

     

    جهت دریافت آخرین اخبار از طریق تلگرام به کانال اختصاصی عصربازار ( https://telegram.me/asrebazar ) بپیوندید. برای دریافت آخرین نسخه از نرم افزار تلگرام اینجا را کلیک کنید.

    برچسب ها
    پربازدیدترین های ۲ روز گذشته
      پربازدیدترین های هفته
        دکه مطبوعات
        • بازار امرز ۴۰۲
        • بازار امروز ۴۰۱
        • بازار امروز ۴۰۰
        • بازار امروز ۳۹۹
        • بازار امروز ۳۹۸
        • بازار امروز ۳۹۷
        • بازار امروز ۳۹۶
        • بازار امروز ۳۹۵
        • بازار امروز ۳۹۴
        آخرین بروزرسانی ۳ ماه پیش
        آرشیو