عصر خودرو

کشتی‌آرای:

پاریس سکه ایران را گران کرد

عصر بازار: رئیس اتحادیه طلا و جواهر گفت: باگشایش بازارهای آمریکا و اروپا قیمت جهانی طلا تحت تاثیر حوادث تروریستی فرانسه با ده دلار افرایش هر اونس به ۱۰۹۴ دلار رسید و قیمت سکه تمام بهار ازادی نیز به تبع آن از ۹۱۵ هزار به ۹۱۹ هزار تومان افزایش یافت.

پاریس سکه ایران را گران کرد
نسخه قابل چاپ
دوشنبه ۲۵ آبان ۱۳۹۴ - ۱۴:۲۷:۰۰

    به گزارش پایگاه خبری «عصربازار» به نقل از تسنیم، محمد کشتی آرایی  با اشاره به اینکه حوادث تروریستی پاریس باعث شد تا تغییراتی در بازار جهانی اتفاق بیفتد، اظهار داشت: امروز قیمت هر اونس طلا در بازارهای جهانی 10 دلار افزایش یافت و به رقم 1094 رسیده است.

    وی با اینکه این حوادث معاملات امروز بازار سکه و ارز را در داخل کشور با التهاباتی روبه رو کرده است، افزود: صبح امروز قیمت سکه به 921 هزار تومان هم رسید اما اظهارات شب گذشته بانک مرکزی مبنی براینکه افزایش قیمت ارز پایدار نیست باعث شده تا در بازار ارز ثبات قیمت ایجاد شود.

    رئیس اتحادیه طلا و جواهر اضافه کرد: در حال حاضر قیمت دلار با کاهش 35 تومانی حدود 3555 تومان به فروش می رسد. البته باید تأکید کنم وضعیت بازار طلا و ارز در روزهای آینده قابل پیش بینی نیست زیرا تغییرات سیاسی و اقتصادی جهان تأثیرات مستقیمی بر بازار خواهد گذاشت.

    بر اساس این گزارش، امروز هر قطعه سکه تمام بهار آزادی طرح جدید و قدیم با دو هزار تومان افزایش به ترتیب918 و 917 هزار تومان قیمت گذاری شده است. همچنین نرخ هر نیم سکه بهار آزادی با یک هزار تومان کاهش 460هزار تومان و هر ربع سکه 248 هزار تومان فروخته شد.

    هر سکه یک گرمی با یک هزار تومان رشد قیمت 167 هزار تومان و هر گرم طلای 18 عیار نیز 93 هزار و 600 تومان مورد معامله قرار گرفت.

     

    جهت دریافت آخرین اخبار از طریق تلگرام به کانال اختصاصی عصربازار ( https://telegram.me/asrebazar ) بپیوندید. برای دریافت آخرین نسخه از نرم افزار تلگرام اینجا را کلیک کنید.

    برچسب ها