عصر خودرو

پورابراهیمی:

سهام عدالت زودتر تعیین تکلیف شود

عصر بازار: یک عضو کمیسیون اقتصادی مجلس خواستار تعیین تکلیف وضعیت سهام عدالت در کشور شد.

سهام عدالت زودتر تعیین تکلیف شود
نسخه قابل چاپ
دوشنبه ۲۵ آبان ۱۳۹۴ - ۱۴:۱۰:۰۰

    به گزارش پایگاه خبری «عصربازار» به نقل از ایسنا، محمدرضا پورابراهیمی در تذکر شفاهی خود در جلسه امروز مجلس از وزیر امور اقتصادی و دارایی خواست تا نسبت به تعیین تکلیف سهام عدالت اقدامات لازم را انجام دهد.

    وی همچنین در تذکر به رییس جمهور اظهار کرد: پیش نویس لایحه آزادسازی سهام عدالت که علی‌رغم تصویب در کمیسیون اقتصادی دولت، هنوز در هیات وزیران به تصویب نرسیده است و این وضعیت اسفباری که سهام عدالت به عنوان مافیا در اقتصاد کشور عمل می‌کند زودتر تعیین تکلیف شود و همچنین پس از تصویب در هیات وزیران، به مجلس هم ارایه شود تا بتوانیم به صورت دو فوریت آن را به تصویب برسانیم.

    این عضو کمیسیون اقتصادی مجلس به وزیر رفاه و تامین اجتماعی نیز تذکر داد و گفت: متاسفانه تاکنون بازنشستگان صنعت فولاد و شرکت‌های صنعت ذغال سنگ حقو‌ق‌شان به تعویق افتاده است و علی رغم تذکراتی که در مجلس داده شده است هنوز تعیین تکلیف نشده‌اند.

    نماینده مردم کرمان در مجلس خاطرنشان کرد: متاسفانه وزیر رفاه اقدامی که بتواند به‌روز رسانی حقوق این افراد را بپردازند انجام نداده است و حتی حقوق بازنشستگان تامین اجتماعی نیز تاخیر دارد.

    پورابراهیمی به وزیر آموزش و پرورش نیز تذکر داد و گفت: انتظار می‌رود هر چه زودتر مصوبه اخیر مجلس بابت به کارگیری نیروهای پیش دبستانی اجرایی و برطرف شود، چرا که در استان‌های مختلف تفاسیر متعددی انجام می‌شود.

    وی همچنین خواستار اجرایی شدن رتبه بندی بازنشستگان در آموزش و پرورش شد و گفت: ضروری است که بازنشستگان نیز پاداش پایان خدمت خود را به موقع دریافت کنند که متاسفانه هنوز با چالش مواجه هستند.

     

    جهت دریافت آخرین اخبار از طریق تلگرام به کانال اختصاصی عصربازار ( https://telegram.me/asrebazar ) بپیوندید. برای دریافت آخرین نسخه از نرم افزار تلگرام اینجا را کلیک کنید.

    برچسب ها