عصر خودرو

بیش از ۳ هزار فقره پروانه بهره برداری صنعتی در هفت ماهه امسال صادر شد

عصر بازار- بررسی جداول آماری وزارت صنعت، معدن و تجارت حاکی از صدور سه هزار و ۲۳۵ فقره پروانه بهره برداری صنعتی در استان های مختلف و همچنین مناطق آزاد و ویژه کشور از آغاز امسال تا پایان مهر ماه است.

بیش از ۳ هزار فقره پروانه بهره برداری صنعتی در هفت ماهه امسال صادر شد
نسخه قابل چاپ
سه شنبه ۲۶ دی ۱۳۹۶ - ۱۱:۴۱:۰۰

    به گزارش پایگاه خبری «عصر بازار» به نقل از ایرنا ، ارزش مجموع سرمایه مجوز این پروانه های بهره برداری در این مدت بیش از 162 هزار و 952 میلیارد ریال بوده است و پیش بینی می شود از محل صدور این پروانه ها 53 هزار و 165 شغل ایجاد شود.
    برپایه این گزارش، تعداد مجوزهای صادره تا پایان مهر ماه امسال در همسنجی با پارسال رشد 8.3 درصدی نشان می دهد.
    همچنین ارزش سرمایه مجوزهای صادره در مقایسه با مدت مشابه پارسال رشد 21.3 درصدی و پیش بینی اشتغال نیز افزایش 22.3 درصدی نشان می دهد.
    در این مدت، 143 فقره پروانه بهره برداری صنعتی به ارزش سرمایه بیش از هشت هزار و 621 میلیارد ریال و پیش بینی اشتغال 2 هزار و 569 نفر در مناطق آزاد و ویژه اقتصادی کشور صادر شده است.
    در این بین، مناطق آزاد چابهار و ماکو هر یک با 25 فقره و منطقه آزاد قشم با 6 فقره، به ترتیب بیشترین و کمترین پروانه های بهره برداری صنعتی صادره را به خود اختصاص دادند.
    همچنین در مدت یاد شده استان های آذربایجان شرقی، اصفهان و تهران به ترتیب با 279، 277 و 274 فقره پروانه، بیشترین میزان صدور پروانه های بهره برداری صنعتی را در بین استان ها به خود اختصاص دادند.

    برچسب ها