عصر خودرو

قیمت پایه مواد پتروشیمیایی فردا اعلام می شود؛

تقابل دلار و نفت در بازار پتروشیمی

عصر بازار: قیمت پایه مواد پتروشیمی که هر دوهفته یکبار از سوی شرکت ملی صنایع پتروشیمی تعیین می شود، فردا منتشر خواهد شد که با توجه به روند معکوس بهای دلار و نفت، اختلاف نظرهایی در مورد قیمت های جدید وجود دارد.

تقابل دلار و نفت در بازار پتروشیمی
نسخه قابل چاپ
يکشنبه ۲۴ آبان ۱۳۹۴ - ۱۵:۴۵:۰۰

    به گزارش پایگاه خبری «عصربازار» به نقل از بورس کالای ایران، رضا افتخاری، کارشناس بازار پتروشیمی با بیان این گفت: با صعود بهای دلار و همچنین کاهش قیمت نفت در روزهای گذشته، احتمال دارد برخی از محصولات پتروشیمی با نوسان قیمت پایه در هفته جاری روبه رو شوند.

    وی خاطر نشان کرد: گر چه بازارهای جهانی روند ثابتی را دنبال می کنند و افت و خیز قیمت ها اندک است، اما قیمت دلار می تواند روند بازار داخل را تغییر دهد.

    این کارشناس بازار پتروشیمی افزود: در حال حاضر بازار محصولات پتروشیمی شرایط آرام و متعادلی را طی می کند و بسیاری از معامله گران در انتظار تغییرات جهانی قیمت ها هستند و برای ورود به مبادلات تردید دارند؛ به این ترتیب باید دید روند بازار جهانی در آینده چگونه خواهد بود.

    به گفته افتخاری، افت قیمت نفت معامله گران در بازار پتروشیمی را دچار تردید کرده به طوریکه پیش بینی روند آتی قیمت مواد پتروشیمی کمی دشوار شده است.

    وی در پایان گفت: تعداد زیادی از فعالان بازار پتروشیمی در انتظار اعلام قیمت های پایه توسط شرکت ملی صنایع پتروشیمی هستند و ترجیح می دهند با آگاهی کامل از روند قیمت ها وارد معاملات شوند.

     

    جهت دریافت آخرین اخبار از طریق تلگرام به کانال اختصاصی عصربازار ( https://telegram.me/asrebazar ) بپیوندید. برای دریافت آخرین نسخه از نرم افزار تلگرام اینجا را کلیک کنید.

    برچسب ها