عصر خودرو

نگاهی به عملکر "سایپا"در نه ماهه گذشته

عصر بازار- خساپا گزارش تولید و فروش آذر ماه را منتشر نمود که براساس آن شرکت در ۹ ماهه منتهی به آذر توانسته مبلغ فروش خود را با افزایش ۲۷ درصدی نسبت به مدت مشابه سال قبل به ۷.۵ میلیارد تومان برساند.

نگاهی به عملکر "سایپا"در نه ماهه گذشته
نسخه قابل چاپ
دوشنبه ۱۸ دی ۱۳۹۶ - ۱۳:۳۶:۰۰

    به گزارش پایگاه خبری «عصر بازار» ، مبلغ فروش نه ماهه خساپا معادل 66 درصد درآمد پیش بینی شده برای سال مالی 96 است. تعداد فروش خودرو در سایپا در این دوره با افزایش 9 درصدی نسبت به مدت مشابه سال قبل به 303 هزار دستگاه رسیده است که این تعداد 70 درصد مقدار فروش پیش بینی شده برای سال جاری است.
    گفتنی است،  مقدار تولید تیبا در نه ماهه منتهی به آذر سال جاری  با افزایش 58 درصدی نسبت به مدت مشابه سال قبل به 125 هزار دستگاه رسیده است، تعداد فروش این محصول به 100 هزار دستگاه رسیده است که این تعداد 59 درصد مقدار فروش پیش بینی شده برای این محصول در بودجه است.
    برای سال جاری شرکت پیش بینی کرده از فروش محصولات خانواده تیبا 42 هزارمیلیارد ریال درآمد (36 درصد کل مبلغ پیش بینی شده) داشته باشد که در نه ماهه 23 هزارمیلیارد ریال آن محقق شده است که این مبلغ نسبت به مدت مشابه سال قبل افزایش 53 درصدی را تجربه کرده است.
    در مجموع تولید کل شرکت 333 هزار دستگاه خودرو طی نه ماهه اعلام شده که معادل 77 درصد بودجه است، این درحالیست که محصولات تولید شده در سایت سایپا سیتروئن و بنیان توسعه صنعت خودرو (بن رو)در آمار تولیدات شرکت منظور شده اند.

    برچسب ها