عصر خودرو

اتحادیه اروپا به دنبال شفاف‌تر شدن فعالیت‌های بازارهای مالی

عصر بازار- قوانین جدید که اصطلاحا "ام.آی.اف.آی.دی.دو" نامیده می شوند به منظور محافظت از مشتریان و سرمایه گذاران و شفاف تر شدن بازارهای مالی اعمال می شوند.

اتحادیه اروپا به دنبال شفاف‌تر شدن فعالیت‌های بازارهای مالی
نسخه قابل چاپ
شنبه ۱۶ دی ۱۳۹۶ - ۱۶:۳۹:۰۰

    به گزارش پایگاه خبری «عصر بازار» به نقل از ایسنا، مارک اولیور هافمن- کارشناس عدالت اقتصادی بخش اتحادیه اروپا بنیاد آکسفام می گوید:سوال این جاست که تنظیم کنندگان بازار در اتحادیه اروپا، تا چه میزانی از قدرت خود استفاده کنند، آیا آنها به قدر کافی در برخورد با بازیگران مسئولیت ناپذیر بازارهای مالی، قاطعانه برخورد می کنند یا خیر؟

    صنعت مالی باید تغییرات بزرگی را به منظور وقف دادن خود با قوانین جدید اعمال کند، تغییراتی که اکنون به دلیل پیچیدگی خود، ممکن است با زور اعمال شوند.

    ایزابل مارشان از بخش فدراسیون مالی بلژیک می گوید: بانک های اروپایی، سرمایه‌گذاری‌ها و تلاش های زیادای را برای تطبیق با قوانین جدید انجام داده‌اند. آنها تغییراتی را در سیستم های آی. تی خود اعمال کرده‌اند، کارکنان خود را آموزش داده‌اند و در محصولات و اسناد خود تغییراتی ایجاد کرده‌اند که قطعا برایش هزینه های زیادی داشته است اما از آنجا که هدف اصلی، حمایت از مشتریان و افزایش حمایت از سرمایه گذاران است، ما از این کار پشتیبانی می‌کنیم.

    هر چند که تاکنون 11 ساعت جلسات مختلف به منظور جلوگیری از توقف معاملات برگزار شده است، اما برخی انتظار دارند معامله گران بازارهای سهام اروپایی تا زمان روشن تر شدن تاثیر اصلاحات جدید، دست از انجام معاملات با حجم بالا بکشند.

    برچسب ها