عصر خودرو

سومین ارز رمزنگار بزرگ جهان رکورد زد

عصر بازار- قیمت هر واحد اتریوم برای اولین با به بیش از یکهزار دلار جهش پیدا کرد که رکوردی جدید محسوب می شود.

سومین ارز رمزنگار بزرگ جهان رکورد زد
نسخه قابل چاپ
شنبه ۱۶ دی ۱۳۹۶ - ۱۵:۴۷:۰۰

    به گزارش پایگاه خبری «عصر بازار» به نقل از ایبِنا، اتریوم سومین ارز رمزنگار بزرگ جهان به لحاظ ارزش بازار با عبور از یکهزار دلار در هر واحد به بیشترین قیمت خود از زمان پا به عرصه گذاشتن در دنیای ارزهای مجازی دست پیدا کرد.

    در همین حال قیمت هر واحد اتریوم در 48 ساعت اخیر کمی از یکهزار دلار در هر واحد بالا رفت. این روند صعودی اتریوم حاکی از جایگزین شدن سایر ارزهای مجازی مانند ریپل به جای بیت کوین است که با سیلی از تقاضا روبرو شده اند و بیت کوین در حال از دست دادن سلطه بازار خود است.

    بر اساس داده های «کوین مارکت کپ»، سرمایه بازار اتریوم برای اولین بار به بیش از 100 میلیارد دلار رسیده و پیش از این قیمت هر واحد اتریوم در نیمه دوم ماه دسامبر بین 700 تا 800 دلار بود که اکنون طی یک هفته 40 درصد افزایش قیمت را تجربه کرده است.

    بر پایه این گزارش، ریپل بعنوان دومین ارز رمزنگار بزرگ جهان به لحاظ سرمایه بازار است و در ماه گذشته میلادی بیش از یکهزار و 300 درصد افزایش را به خود اختصاص داد. علیرغم رشد سایر ارزهای رمزنگار، بیت کوین همچنان با داشتن 251 میلیارد دلار سرمایه بازار در صدر قرار دارد و قیمت آن در حال حاضر تقریبا بیش از 15 هزار دلار است.

    برچسب ها