عصر خودرو

روز گذشته در بورس کالا رقم خورد؛

ثبت ۵۰ هزار قرار داد آتی سکه

عصر بازار- معامله گران بازار آتی سکه روز گذشته ۵۰ هزار و ۶۲۹ قرارداد برای تحویل ماه های آینده را به ارزش ۸ هزار و ۳۱۹ میلیارد ریال منعقد کردند.

ثبت ۵۰ هزار قرار داد آتی سکه
نسخه قابل چاپ
دوشنبه ۱۱ دی ۱۳۹۶ - ۱۵:۱۶:۰۰

    به گزارش پایگاه خبری «عصر بازار» به نقل از بورس کالای ایران ، دیروز در سررسید دی ماه امسال 278 قرارداد منعقد شد که قیمت تسویه سکه با رشد 1.55 درصدی به یک میلیون و 464 هزار تومان رسید. در سررسیدهای اسفند امسال و اردیبهشت سال آینده نیز به ترتیب 256 و 393 قرارداد به ثبت رسید که بهای سکه برای تحویل اسفند ماه با رشد 0.12 درصدی به یک میلیون 490 هزار تومان و برای تحویل اردیبهشت سال آینده با رشد 1.34 درصدی به یک میلیون و 531 هزار تومان رسید.

    همچنین دو سررسید دورتر بازار که به طور معمول بیشترین حجم قراردادها به این دو سررسید اختصاص دارد، موعد تحویل تیر و شهریور سال آینده هستند که روز گذشته در سررسید تیر 2 هزار و 481 قرارداد و در سررسید شهریور 97 بالغ بر 47 هزار و 221 قرارداد بر تابلوی معاملات درج شد.

    بهای سکه در قرارداد تحویل تیر سال آینده با 1.57 درصد رشد کرد و یک میلیون و 588 هزار تومان معامله شد و در قرارداد شهریور سال آینده نیز معامله گران شاهد ثبت سکه یک میلیون و 648 هزار تومانی و رشد 1.79 درصدی بر تابلوی معاملات بودند.

    برچسب ها