عصر خودرو

امروز در محل اتاق اصناف؛

تفاهم‌نامه همکاری اتاق اصناف ایران، بانک پارسیان و دبیرخانه هیأت عالی نظارت امضا شد

عصر بازار- تفاهم‌نامه همکاری اتاق اصناف ایران، بانک پارسیان و دبیرخانه هیأت عالی نظارت با حضور رئیس اتاق اصناف و مدیرعامل بانک پارسیان به امضا رسید.

تفاهم‌نامه همکاری اتاق اصناف ایران، بانک پارسیان و دبیرخانه هیأت عالی نظارت امضا شد
نسخه قابل چاپ
يکشنبه ۱۰ دی ۱۳۹۶ - ۱۵:۰۴:۰۰

    به گزارش پایگاه خبری «عصر بازار» به نقل از فارس، بانک پارسیان و دبیرخانه هیئت عالی نظارت به امضاء رسید.

    براساس این گزارش: با عنایت به ماده 9 آیین‌نامه اجرایی ماده 31 قانون نظام صنفی و به منظور اجرای دقیق‌ قانون در تسهیم درآمد اتاق‌ها و اتحادیه‌های صنفی و ساماندهی منابع مالی اتاق‌ها و اتحادیه‌های ذیربط، این تفاهم‌نامه بین اعضا بانک پارسیان اتاق اصناف ایران و دبیرخانه هیئت عالی نظارت به امضا رسید.

    موضوع تفاهم‌نامه مذکور تسهیم بالنسبه وجوه حاصل از مبالغ دریافتی از واحدهای صنفی متقاضی دریافت و یا تمدید پروانه کسب بین اتاق‌ها و اتحادیه‌های صنفی مطابق قانون نظام صنفی براساس اعلام اتاق اصناف ایران که از تاریخ 1396.9.15 عملیاتی خواهد شد.

    این گزارش می‌افزاید: افتتاح و تخصیص شماره حساب واحد و ایجاد درگاه اینترنتی به منظور تمرکز وجوه حاصله از واریزی متقاضیان دریافت و یا تمدید پروانه کسب در چارچوب سیاست‌های بانک مرکزی جمهوری اسلامی ایران و ضوابط بانک پارسیان از جمله تهدات بانک پارسیان در این تفاهم نامه است.

    اطلاع رسانی و ابلاغ تفاهم‌نامه به کلیه واحدهای ذیربط، معرفی شماره حساب افتتاحی اتاق اصناف ایران نزد بانک پارسیان و درگاه اینترنتی به کلیه اتاق‌ها و اتحادیه‌های صنفی و ملزم نمودن واحدهای صنفی متقاضی صدور و یا تمدید پروانه کسب به واریز وجه مربوطه از طریق درگاه اینترنتی تعریف شده در اتوماسیون تسهیم وجوه سایت اصناف هم از جمله تعهدات اتاق اصناف ایران در تفاهم‌نامه است.

    اطلاع رسانی و ابلاغ تفاهم‌نامه از طریق سازمان‌های صنعت، معدن و تجارت و کمیسیون‌های نظارت شهرستان، نظارت بر حسن اجرای تفاهم‌نامه و ارائه آمار و اطلاعات مورد نیاز به اتاق و بانک از تعهدات دبیرخانه به شمار می‌رود.

    اعتبار این تفاهم‌نامه از تاریخ امضا به مدت 3 سال است و پس از انقضا تمدید یا تجدیدنظر آن با توافق طرفین بلامانع است.

    در پایان این مراسم که بدون حضور علی امانت دبیر هیئت عالی نظارت برگزار شد، علی فاضلی رئیس اتاق اصناف و کوروش پرویزیان مدیرعامل بانک پارسیان تفاهم‌نامه را امضا کردند.

    برچسب ها