عصر خودرو

رئیس اتحادیه طلا و جواهر پاسخ داد:

حوادث تروریستی پاریس چه اثری بر بازارهای مالی می‌گذارد؟

عصر بازار: رئیس اتحادیه طلا و جواهر گفت: با توجه به اینکه بازارهای جهانی در تعطیلات آخر هفته به سر می برند اثرات حوادث تروریستی پاریس امروز و فردا نشان داده نمی شود و باید صبر کرد تا مشخص شود آیا دامنه اثر گذاری این موضوع بر روی نرخ دلار هم اثر می گذارد که تاثیر خود را بر روی انس نشان دهد. با این حال پیش بینی می‌شود با بازگشایی بازارهای جهانی از روز دوشنبه این موضوع بر شرایط سیاسی منطقه اثر بگذارد و ارزش یورو را تضعیف کند.

حوادث تروریستی پاریس چه اثری بر بازارهای مالی می‌گذارد؟
نسخه قابل چاپ
شنبه ۲۳ آبان ۱۳۹۴ - ۱۲:۳۴:۰۰

    به گزارش پایگاه خبری «عصربازار» به نقل از اقتصادنیوز، محمد کشتی‌آرای اظهار کرد: بازارهای جهانی در هفته گذشته در پی عدم اعلام شاخص‌های مهم اقتصادی دنیا روند آرام و با ثباتی را پشت سر گذاشت.

    وی ادامه داد: بازار داخلی به واسطه خبر تغییر نرخ سود شاهد نوسانات قیمت ارز به ویژه دلار بود که این اخبار عاملی شد تا حجم تقاضای دلار افزایش یافته و در نهایت ارزش این ارز افزایش یابد.

    او افزود: افزایش قیمت ارز بیشترین تاثیر را بر ارزش انواع سکه داشت که به طور مثال قیمت سکه تمام از 908 هزار تومان به 915 هزار تومان رسید که با کاهش ارزش دلار در روزهای پایانی هفته افزایش قیمت سکه نیز روند صعودی به خود گرفت.

    رئیس اتحادیه طلا و جواهر تهران در مورد اثرگذاری حوادث تروریستی پاریس در شب گذشته بر بازارهای جهانی، گفت: با توجه به اینکه بازارهای جهانی در تعطیلات آخر هفته به سر می برند اثرات حوادث تروریستی پاریس امروز و فردا نشان داده نمی شود و باید صبر کرد تا مشخص شود آیا دامنه اثر گذاری این موضوع بر روی نرخ دلار هم اثر می گذارد که تاثیر خود را بر روی انس نشان دهد. با این حال پیش بینی می‌شود با بازگشایی بازارهای جهانی از روز دوشنبه این موضوع بر شرایط سیاسی منطقه اثر بگذارد و ارزش یورو را تضعیف کند.

    کشتی‌آرای در خصوص وضعیت فعلی بازار داخلی طلا، گفت: تقاضا در بازار طلا به دلیل مصادف شدن با ماه صفر به طور طبیعی کاهش یافته است و پیش بینی می‌شود تا پایان این ماه داد‌و‌ستد به همین‌گونه ادامه یابد.

     

    جهت دریافت آخرین اخبار از طریق تلگرام به کانال اختصاصی عصربازار ( https://telegram.me/asrebazar ) بپیوندید. برای دریافت آخرین نسخه از نرم افزار تلگرام اینجا را کلیک کنید.

    برچسب ها