عصر خودرو

فروش بلوک ۱۶.۷۵ درصدی ذوب‌آهن اصفهان در فرابورس

عصر بازار- بلوک ۱۶.۷۵ درصدی سهام شرکت ذوب‌آهن اصفهان توسط سازمان خصوصی‌سازی در روز ۲۰ دی‌ماه در بازار فرابورس ایران عرضه می شود.

فروش بلوک ۱۶.۷۵ درصدی ذوب‌آهن اصفهان در فرابورس
نسخه قابل چاپ
جمعه ۰۸ دی ۱۳۹۶ - ۱۴:۵۵:۰۰

    به گزارش پایگاه خبری «عصر بازار» به نقل از تسنیم ،  بلوک 16.75 درصدی سهام شرکت ذوب‌آهن اصفهان توسط سازمان خصوصی‌سازی به وکالت از سوی صندوق حمایت و بازنشستگی کارکنان فولاد، در روز 20 دی‌ماه به طور یکجا و شرایطی، در بازار فرابورس ایران عرضه می شود.

    بر اساس این گزارش، این بلوک تعداد 5 میلیارد و 556 میلیون و 361 هزار و 4 سهم از کل سهام شرکت ذوب‌آهن اصفهان را شامل می شود که قرار است توسط شرکت کارگزاری بانک صنعت و معدن به عنوان کارگزار عرضه‌کننده این بلوک، به قیمت پایه هر سهم 794 ریال در بازار دوم فرابورس ایران عرضه شود.

    همچنین مطابق اطلاعیه منتشرشده، ثمن معامله به دو طریق یکجا و نقد، یا نقد و اقساط (در شرایطی که 10 درصد مبلغ نقدی و بقیه در اقساط مساوی شش‌ماهه طی 6 سال با نرخ 13 درصد باشد) قابل پرداخت است.

    گفتنی است نماد معاملاتی شرکت ذوب‌آهن اصفهان مهرماه سال 90 در گروه فلزات اساسی در بازار دوم فرابورس درج و معاملات سهام آن از تاریخ 19 بهمن‌ماه همان سال آغاز شد.

    همچنین سازمان خصوصی‌سازی تاکنون چندین بار در راستای اجرای اصل 44 قانون اساسی، درصدی از سهام این شرکت را در معرض فروش گذاشته است که ویژه در خصوص این بلوک 16.75 درصدی، تا کنون متقاضیان اقبالی به آن نشان نداده‌اند.

    برچسب ها