عصر خودرو

روند افزایشی قیمت دلار و سکه در هفته گذشته

عصر بازار- در طول هفته گذشته دلار آمریکا در مسیر افزایشی گام برداشت و سکه تمام نیز همین شرایط را داشت و مجددا سمت و سوی صعودی پیدا کرد.

روند افزایشی قیمت دلار و سکه در هفته گذشته
نسخه قابل چاپ
جمعه ۰۸ دی ۱۳۹۶ - ۱۳:۳۲:۰۰

    به گزارش پایگاه خبری «عصر بازار» به نقل از ایسنا، دلار پس از یک دوره ثبات نسبی در هفته گذشته بار دیگر حرکت افزایشی به خود گرفت. در ابتدای هفته دلار آمریکا 4186 تومان در بازار آزاد به فروش رسید، در اواسط هفته نیز نرخ آن به 4194 تومان رسید و در نهایت در انتهای هفته از مرز 4200 تومان گذشته و به طور متوسط 4203 تومان فروخته شد تا در مجموع در این بازه زمانی دلار آمریکا 17 تومان افزایش قیمت پیدا کرده باشد.

    بازار سکه که پس از حراجی‌هایی که از سوی بانک مرکزی برگزار شد در مقاطعی با کاهش قیمت روبرو شد در هفته‌ای که گذشت در جهت افزایش حرکت کرد. در ابتدای هفته سکه تمام یک میلیون و 395 هزار تومان عرضه شد، در اواسط هفته به یک میلیون و 404 هزار تومان رسید و در انتهای هفته یک میلیون و 414 هزار تومان فروخته شد.

    بررسی شیب حرکت قیمت سکه تمام نشان می دهد که این نوع سکه 19 هزار تومان افزایش قیمت را در هفته گذشته تجربه کرده است.

    اما بازار طلا هم شرایط متفاوتی از بازار دلار و سکه نداشت و طلا هم در جهت صعودی طی هفته‌ای که گذشت گام برداشت. هر گرم طلای 18 عیار در ابتدای هفته حدود 129 هزار تومان قیمت داشت و در انتهای هفته به 131 هزار و 700 تومان رسید تا 1700 تومان افزایش قیمت را در یک هفته تجربه کند.

    برچسب ها