عصر خودرو

عضو انجمن تولیدکنندگان و صادرکنندگان سنگ آهن:

قیمت سنگ آهن همچنان در سراشیبی است

عصر بازار: در آینده وضعیت جهانی نرخ سنگ آهن شیب ملایمی خواهد داشت که احتمال کاهش نرخ ها نیز وجود دارد و انتظار شرایط بهینه در بازار در شرایط کنونی وجود ندارد .

قیمت سنگ آهن همچنان در سراشیبی است
نسخه قابل چاپ
شنبه ۲۳ آبان ۱۳۹۴ - ۱۱:۰۱:۰۰

    به گزارش پایگاه خبری «عصربازار» به نقل از ایلنا، مهرداد اکبریان، عضو انجمن تولیدکنندگان و صادرکنندگان سنگ آهن در خصوص وضعیت سنگ آهن در بازار ایران اظهار داشت : متاسفانه قیمت سنگ آهن  همچنان پایین است و دورنمای 2 ساله ای برای نرخ سنگ آهن دیده نمی شود و مسایل کلان جهانی نیز در این موضوع موثر بوده اما عمده ترین آن قدرت و توان تولیدکنندگان بزرگ دنیا و لابی کنندگان کلان تولید سنگ آهن بوده که باعث شده رقبا از این بازار خارج شوند.

    اکبریان تصریح کرد: البته در آینده وضعیت جهانی نرخ سنگ آهن شیب ملایمی خواهد داشت که احتمال کاهش نرخ ها نیز وجود دارد و انتظار شرایط بهینه در بازار وجود ندارد .

    وی ادامه داد: شرایط مدیریت قیمت ها در داخل ایران کمی متفاوت تر است و در صورتی که پیش بینی ها برای توسعه کشور پس از موضوع ثبات سیاسی درست باشد بهبود مدیریت کلان در سیستم دولتی دیده می شود.

    عضو انجمن تولیدکنندگان و صادرکنندگان سنگ آهن خاطر نشان کرد: اگر طرح های توسعه ای نیز سرعت گیرد مصرف فولاد در ایران افزایش خواهد یافت.

    وی گفت: همچنین در صورت ثبات سیاسی در کشورهای همسایه ( افغانستان و سوریه و عراق ) که تاکنون درگیر جنگ بودند وضعیت صادرات فولاد بهبود خواهد یافت و شاهد بهبود وضعیت بازار خواهیم بود.

     

    جهت دریافت آخرین اخبار از طریق تلگرام به کانال اختصاصی عصربازار ( https://telegram.me/asrebazar ) بپیوندید. برای دریافت آخرین نسخه از نرم افزار تلگرام اینجا را کلیک کنید.

    برچسب ها