عصر خودرو

روز گذشته در بورس کالای ایران؛

بیش از ۱۹ هزار قراداد آتی سکه بسته شد

عصر بازار- معامله گران بازار آتی سکه روز گذشته ۱۹ هزار و ۴۰۲ قرارداد برای تحویل ماه های آینده را به ارزش ۳ هزار و ۱۱۴ میلیارد ریال منعقد کردند.

بیش از ۱۹ هزار قراداد آتی سکه بسته شد
نسخه قابل چاپ
يکشنبه ۰۳ دی ۱۳۹۶ - ۱۶:۴۶:۰۰

    به گزارش پایگاه خبری «عصر بازار» به نقل از بورس کالای ایران ، دیروز در سررسید دی ماه امسال 165 قرارداد منعقد شد که قیمت تسویه سکه با رشد 0.52 درصدی به یک میلیون و 413 هزار تومان رسید. در سررسیدهای اسفند امسال و اردیبهشت سال آینده نیز به ترتیب 34 و 71 قرارداد به ثبت رسید که بهای سکه برای تحویل اسفند ماه با رشد 0.57 درصدی به یک میلیون 448 هزار تومان و برای تحویل اردیبهشت سال آینده با رشد 0.67 درصدی به یک میلیون و 494 هزار تومان رسید.

    همچنین دو سررسید دورتر بازار که به طور معمول بیشترین حجم قراردادها به این دو سررسید اختصاص دارد، موعد تحویل تیر و شهریور سال آینده هستند که روز گذشته در سررسید تیر 729 قرارداد و در سررسید شهریور 97 بالغ بر 18 هزار و 403 قرارداد بر تابلوی معاملات درج شد.

    بهای سکه در قرارداد تحویل تیر سال آینده با  0.45 درصد رشد کرد و یک میلیون و 550 هزار تومان معامله شد و در قرارداد شهریور سال آینده نیز معامله گران شاهد ثبت سکه یک میلیون و 609 هزار تومانی و رشد 0.5 درصدی بر تابلوی معاملات بودند.

    برچسب ها