عصر خودرو

مدیرعامل مرکز مالی ایران:

تفاهم نامه همکاری مرکز مالی ایران و موسسه موندو ویزیونه امضا شد

عصر بازار: روز پنجشنبه ۲۱ آبان ماه و همزمان با کنفرانس سالیانه شرکت موندو ویزیونه تفاهم نامه همکاری فیمابین مرکز مالی ایران و موسسه موندو ویزیونه توسط امیرهامونی عضو هیئت مدیره مرکزمالی ایران و هربرت اسکیت مدیرعامل این موسسه در لندن امضا شد.

تفاهم نامه همکاری مرکز مالی ایران و موسسه موندو ویزیونه امضا شد
نسخه قابل چاپ
جمعه ۲۲ آبان ۱۳۹۴ - ۱۰:۱۱:۰۰

    علی نقوی مدیرعامل مرکز مالی ایران در گفت و گو با خبرنگار «عصربازار» افزود: در اردیبهشت ماه سال جاری و همزمان با برگزاری کارگاه آموزشی این شرکت در لندن، مذاکرات اولیه با موسسه موندو ویزیونه انجام و پس از آن ادامه مذاکرات از تهران پیگیری و منجر به انعقاد این تفاهم نامه شد.

    وی انعقاد این تفاهم نامه را در راستای توسعه همکاری های بین المللی مرکز مالی ایران بیان و ابراز داشت: بر اساس این تفاهم نامه مقرر شده تا طرفین از طریق برگزاری نشست های تخصصی و دوره های آموزشی، همکاری در حوزه انتشار اطلاعات بازارهای مالی و انجام پژوهش های مشترک تجربیاتشان را به اشتراک بگذارند.

    مدیرعامل مرکز مالی ایران اظهار امیدواری کرد مرکز بتواند با همکری موسسات معتبر بین المللی نقش و مسئولیت خود را در بالا بردن  استانداردهای حرفه ای و مهارت فعالان بازار سرمایه ایفا کند.

    لازم به ذکر است کنفرانس سالانه موندو ویزیونه با موضوع فرصت‌های سرمایه‌گذاری خارجی12 نوامبر 2015 در لندن برگزار و در پنل "بازگشایی بازارهای خاورمیانه" که مدیران عامل بورس‌های کشورهای منطقه خاورمیانه حضور داشتند، هامونی مدیرعامل فرابورس ایران و دکتر قالیباف اصل مدیرعامل بورس اوراق بهادار تهران  به ایراد سخنرانی پرداختند.

    موند ویزیونه یکی از موسسات معتبر بین المللی بازار سرمایه است که از سال ١٩٩١ میلادی کنفرانس ها و رویدادهایی را برگزار می کند که در آن حرفه ای های بازار می توانند نظرات و تجربیات خود را با همتایان خود، قانون گذاران، تامین کنندگان فناوری و روزنامه نگاران به اشتراک می گذارند.

    این موسسه سالانه کتابی را منتشر می کند که شامل اطلاعات و نحوه معامله و تسویه بورس-های سهام، مشتقات و کالا(حدودا ٢5۰ بورس در سراسر جهان) می شود. از دیگر انتشارات موند ویزیونه  World Exchanges است که  در آن تحلیل سرمایه گذاری و چشم انداز صنعت جهانی از بورس های پذیرش شده و ١٨ بورس برتر سهامی عام دنیا بصورت فصلی تهیه می شود. بعلاوه، با همکاری گروه FTSE، شاخص بورس های موندویزیونه/FTSE را منتشر می کنند.

    همچنین کتاب های (The Elsevier and Mondo Visione World Capital Markets Series) محصول مشترک موند ویزونه و السویر است که شامل اطلاعات توسعه ای  بازارهای مالی است.

     

    جهت دریافت آخرین اخبار از طریق تلگرام به کانال اختصاصی عصربازار ( https://telegram.me/asrebazar ) بپیوندید. برای دریافت آخرین نسخه از نرم افزار تلگرام اینجا را کلیک کنید.

    برچسب ها
    پربازدیدترین های ۲ روز گذشته
      پربازدیدترین های هفته
        دکه مطبوعات
        • بازار امرز ۴۰۲
        • بازار امروز ۴۰۱
        • بازار امروز ۴۰۰
        • بازار امروز ۳۹۹
        • بازار امروز ۳۹۸
        • بازار امروز ۳۹۷
        • بازار امروز ۳۹۶
        • بازار امروز ۳۹۵
        • بازار امروز ۳۹۴
        آخرین بروزرسانی ۳ ماه پیش
        آرشیو