عصر خودرو

مذاکرات قراردادی توسعه ۲ میدان نفتی تا پایان امسال نهایی می‌شود

عصر بازار- مذاکرات قراردادی توسعه میدان‌های نفتی کرنج و شادگان بر اساس برنامه ریزی‌های صورت گرفته تا پایان امسال به سرانجام می‌رسد.

مذاکرات قراردادی توسعه ۲ میدان نفتی تا پایان امسال نهایی می‌شود
نسخه قابل چاپ
پنجشنبه ۳۰ آذر ۱۳۹۶ - ۱۰:۵۶:۰۰

    به گزارش پایگاه خبری «عصر بازار» به نقل از ایلنا، حمید دریس، مدیر امور فنی شرکت ملی مناطق نفت خیز جنوب با اشاره به این که مطالعه توسعه میدان شادگان که از سوی شرکت پاسارگاد انجام شده مورد رضایت کارشناسان این شرکت است، افزود:  علاوه برپاسارگاد چهار شرکت دیگر که تفاهم نامه همکاری برای ارائه طرح توسعه میدان شادگان را امضا کرده‌اند، مطالعه این میدان را به اتمام رسانده و در هفته آینده گزارش نهایی را ارائه می‌دهند.

    وی با اشاره به این که مطالعه یک میدان نفتی شرایط و الزام‌های خاص خود را دارد، تصریح کرد: 6 تا 8 ماه، زمان قابل قبولی برای ارائه نتایج مطالعه میدان است.

    به گفته مدیر امور فنی مناطق نفت‌خیز جنوب، تاکنون مطالعات 2 میدان کرنج و شادگان به پایان رسیده و بر اساس برنامه ریزی صورت گرفته، سعی بر این است تا قرارداد میدان کرنج و شادگان به ترتیب تا پایان دی‌ماه و امسال امضا شود.

    به گزارش شرکت ملی مناطق نفت‌خیز جنوب، دریس از به پایان رسیدن مطالعه میدان کرنج از سوی شرکت پاسارگاد در مدت زمان هشت ماه ابراز خرسندی کرد و گفت: خوشبختانه یک شرکت دیگر ایرانی هم تا چند وقت دیگر مطالعه این میدان را تکمیل خواهد کرد.

    برچسب ها