عصر خودرو

اداره اطلاعات انرژی امریکا پیش بینی کرد؛

کاهش تقاضای طلای سیاه در سال آینده میلادی

عصر بازار- اداره اطلاعات انرژی آمریکا پیش بینی خود در باره تقاضای نفت در سال ۲۰۱۸ را ۴۰ هزار بشکه در روز کاهش داد.

کاهش تقاضای طلای سیاه در سال آینده میلادی
نسخه قابل چاپ
دوشنبه ۲۷ آذر ۱۳۹۶ - ۲۰:۲۰:۰۰

    به گزارش پایگاه خبری «عصر بازار» به نقل از مهر, اداره اطلاعات انرژی آمریکا در تازه‌ترین چشم انداز کوتاه مدت خود آورده است که تحلیلگران برجسته انرژی برآورد خود از رشد تقاضا برای نفت را برای سال 2018 ،  40 هزار بشکه در روز کاهش دادند.

    با این حال طبق این گزارش رشد تقاضای نفت در روزهای باقیمانده سال 2017 با 80 هزار بشکه در روز به یک میلیون و 390 هزار بشکه خواهد رسید که نویدبخش روزهایی پر جنب و جوش در بازار انرژی طی ماه‌های آینده خواهد بود.

    در این گزارش آمده است که اداره اطلاعات انرژی آمریکا تولید نفت خام آمریکا در ماه نوامبر را به طور میانگین روزانه 9 میلیون و 700 هزار بشکه یعنی 360 هزار بشکه بالاتر از ماه اکتبر اعلام کرده است. بیشتر این افزایش از نفت تولید خلیج مکزیک بوده که تولید به میزان 290 هزار بشکه بیش از ماه اکتبر گزارش شده است. تأسیسات تولید این منطقه پس از طوفان Nate بسته شده بود که در ماه اکتبر دوباره بازگشایی شد و فعالیت‌های خود را از سر گرفت.

    طی 11 ماه نخست سال 2017 ، تولید زغال سنگ نیز هشت درصد نسبت به مدت مشابه پارسال افزایش نشان می‌دهد. همچنین انرژی‌های خورشیدی و بادی نیز سهم بیشتری از بازار انرژی را از آن خود کرده‌اند.

    برچسب ها