عصر خودرو

رئیس صندوق بین المللی پول:

عربستان باید اصلاحات اقتصادی را کلید بزند

عصر بازار: رئیس صندوق بین المللی پول گفت: در شرایط فعلی اقتصاد عربستان نمی تواند خود را با سقوط قیمت جهانی نفت تطبیق دهد و باید اصلاحاتی در این کشور صورت بگیرد.

عربستان باید اصلاحات اقتصادی را کلید بزند
نسخه قابل چاپ
چهارشنبه ۲۰ آبان ۱۳۹۴ - ۱۲:۴۹:۰۰

    به گزارش پایگاه خبری «عصربازار» به نقل از مهر، «کریستین لاگارد» رئیس صندوق بین المللی پول گفت: به علت کاهش قیمت جهانی نفت عربستان سعودی باید به سوی اصلاحات اقتصادی گام بردارد و از تمرکز بر روی بخش دولتی به خصوصی تغییر رویه دهد. 

    وی در سفر خود به عربستان به این نکته اشاره کرد که در شرایط فعلی اقتصاد این کشور نمی‌تواند خود را با سقوط قیمت جهانی نفت تطبیق دهد و باید اصلاحاتی در این کشور صورت بگیرد که موجب سرعت بخشیدن به اشتغال‌زایی در بخش‌های خصوصی و اشتغال زنان شود، ضمن اینکه اقتصاد عربستان سعودی باید از وابستگی به نفت رها و از نیروی تحصیل‌کرده و باانگیزه برای تقویت اقتصاد این کشور بهره گرفته شود.

    رئیس صندوق بین المللی پول تصریح کرد: پیش بینی می شود در سال جاری میلادی درآمد کشورهای عضو شورای همکاری خلیج فارس به دلیل کاهش بهای نفت 275 میلیارد دلار تنزل پیدا کند.

     

    جهت دریافت آخرین اخبار از طریق تلگرام به کانال اختصاصی عصربازار ( https://telegram.me/asrebazar ) بپیوندید. برای دریافت آخرین نسخه از نرم افزار تلگرام اینجا را کلیک کنید.

    برچسب ها