عصر خودرو

سه شرکت صنایع شیر ایران به بازار می‌آیند

عصر بازار: مدیر امور مالی و سرمایه‌گذاری شرکت صنایع شیر ایران آخرین وضعیت درج و پذیرش شرکت‌های این هلدینگ را تشریح کرد.

سه شرکت صنایع شیر ایران به بازار می‌آیند
نسخه قابل چاپ
چهارشنبه ۲۰ آبان ۱۳۹۴ - ۱۰:۲۲:۰۰

    به گزارش پایگاه خبری «عصربازار»، سیدوحید وحیدی گفت: در حال حاضر 4 شرکت از مجموعه صنایع شیر ایران در تابلوهای بورس و فرابورس در حال معامله هستند. وی با بیان اینکه در سال جاری پگاه فارس به فرابورس رفت، خاطرنشان کرد: با برنامه‌ریزی‌های صورت‌گرفته پگاه آذربایجان شرقی پذیرش و درج شده و آماده عرضه در بازار سرمایه است. همچنین پگاه گلستان نیز مراحل پذیرش را طی کرد. اما هنوز درج نشده است و پگاه گلپایگان نیز آماده پذیرش است. مدیر مالی و سرمایه‌گذاری صنایع شیر ایران درخصوص زمان‌بندی عرضه این شرکت‌ها افزود: مطابق مصوبه هیات مدیره عرضه شرکت‌های پگاه گلستان، پگاه آذربایجان شرقی و پگاه گلپایگان را در برنامه امسال داریم اما در نهایت همه چیز به شرایط بازار بستگی دارد و اگر جو مثبت در بازار سرمایه برای عرضه فراهم شود این شرکت‌ها را عرضه می‌کنیم.


    وحیدی ادامه داد: باتوجه به شرایط کلی اقتصاد کشور که در رکود به سر می‌برد، شرکت‌های زیرمجموعه صنایع شیر ایران توانسته‌اند روند ثابت و رو به رشدی را حفظ کرده و در عین حال حائز شرایط پذیرش در بورس نیز شوند که این امر نشان از تلاش این شرکت و مدیران آن برای کنترل شرایط اقتصادی و دستیابی به سودآوری مستمر است. عملکرد 6 ماهه مجموعه صنایع شیر ایران نیز موید این موضوع است. وی با بیان اینکه در هلدینگ صنایع شیر ایران 29 شرکت وجود دارد، افزود: 14 شرکت از این مجموعه تولیدی هستند که با زمان‌بندی در بورس عرضه شده و خواهند شد. وحیدی تاکید کرد: با تعیین تکلیف دارایی‌های هلدینگ صنایع شیر ایران و شفاف‌سازی صورت‌های مالی این هلدینگ نیز از طرف سهامدار عمده برای ورود به بورس آماده خواهد شد.

     

    جهت دریافت آخرین اخبار از طریق تلگرام به کانال اختصاصی عصربازار ( https://telegram.me/asrebazar ) بپیوندید. برای دریافت آخرین نسخه از نرم افزار تلگرام اینجا را کلیک کنید.

    برچسب ها