عصر خودرو

رئیس بانک کارگشایی :

فروش بیش از ۲۰ هزار سکه در ۵ جلسه حراج

عصر بازار- رئیس بانک کارگشایی از فروش بیش از ۲۰ هزار قطعه سکه در پنج جلسه حراج این بانک خبر داد.

فروش بیش از ۲۰ هزار سکه در ۵ جلسه حراج
نسخه قابل چاپ
سه شنبه ۱۴ آذر ۱۳۹۶ - ۱۲:۴۰:۰۰

    به گزارش پایگاه خبری «عصر بازار» به نقل از تسنیم ، مسعود سلیمانی در خصوص میزان سکه های فروش رفته در حراج سکه از سوی بانک کارگشایی، اظهار داشت: روز گذشته 1920 قطعه سکه تمام و 2300 قطعه نیم سکه در حراج بانک کارگشایی به فروش رسید.

    وی با بیان اینکه حراج سکه تا اطلاع ثانوی ادامه دارد، افزود: طی پنج جلسه حراج، حدود 20 هزار قطعه سکه از سوی بانک کارگشایی به خریداران، فروخته شده است.

    رئیس بانک کارگشایی همچنین گفت: در حراج دیروز، قیمت سکه از سوی بانک مرکزی یک میلیون و 174 هزار تومان اعلام شده بود که با احتساب 9 درصد ارزش افزوده در نهایت سکه تمام با قیمت یک میلیون و 279 هزار و 600 تومان به حراج گذاشته شد.

    وی تصریح کرد: همچنین نرخ نیم سکه بهار آزادی از سوی بانک مرکزی 587 هزار تومان اعلام شده بود که با احتساب 9 درصد ارزش افزوده با قیمت  639 هزار و 830 تومان به حراج گذاشته شد.

    در حراج روز گذشته بانک کارگشایی، سکه تمام بین یک میلیون و 400 هزار تومان تا یک میلیون و 417 هزار تومان در بسته های 20 تایی، 50 تایی و 100 تایی فروخته شد. همچنین در این حراج، نیم سکه در پایین‌ترین سطح 695 هزار تومان و در بالاترین سطح 716 هزار تومان قیمت خورد.

    برچسب ها