عصر خودرو

پتروشیمی آبادان در انتظار تامین مالی ۲۵۰ میلیارد ریالی؛

نگاهی به جزییات عرضه نوبت دوم اوراق سلف پی وی سی

عصر بازار: مرحله دوم عرضه اوراق سلف موازی استاندارد پی وی سی شرکت پتروشیمی آبادان به ارزش ۲۵ میلیارد تومان، شنبه ۲۳ آبان ماه دربورس کالای ایران صورت می گیرد.

نگاهی به جزییات عرضه نوبت دوم اوراق سلف پی وی سی
نسخه قابل چاپ
سه شنبه ۱۹ آبان ۱۳۹۴ - ۱۴:۱۳:۰۰

    به گزارش پایگاه خبری «عصربازار» به نقل از بورس کالای ایران، دومین عرضه اوراق سلف موازی استاندارد پی وی سی آبادان به روش عرضه گسترده با قیمت ثابت تا سقف 9.753 تن و با قیمت 25.634 ریال به ازای هر کیلوگرم (12.817.000) ریال به ازای هر قرارداد، از طریق شبکه کارگزاران بورس کالای ایران در روز شنبه 23 آبان ماه انجام خواهد شد. گفتنی است با توجه به کاهش میانگین قیمتی پی وی سی S65 طی هفته گذشته در بازارهای جهانی و همچنین بورس کالای ایران، قیمت این محصول نسبت به مرحله نخست انتشار اوراق سلف کمی کاهش یافته است.  همچنین معاملات ثانویه آن نیز از تاریخ 7 تا 23 آذرماه ادامه خواهد داشت. سود این اوراق در سررسید 24 تا 27/5 درصد و همچنین سود روزشمار آن 23 درصد خواهد بود.

    بنابراین گزارش، اولین عرضه اوراق سلف پی وی سی آبادان در تاریخ نهم آبان ماه به روش عرضه گسترده با قیمت ثابت تا سقف 9 هزار و 500 تن و با قیمت 26316 ریال به ازای هر کیلوگرم 13٫158٫000 ریال به ازای هر قرارداد مورد معامله قرار گرفت.

     

    جهت دریافت آخرین اخبار از طریق تلگرام به کانال اختصاصی عصربازار ( https://telegram.me/asrebazar ) بپیوندید. برای دریافت آخرین نسخه از نرم افزار تلگرام اینجا را کلیک کنید.

    برچسب ها