عصر خودرو

مدیرعامل گروه مالی سپهر صادرات:

صندوق های سرمایه گذاری نیازمند مراقبت بیشترهستند

عصر بازار- مدیرعامل گروه مالی سپهر صادرات با بیان اینکه صندوق های سرمایه گذاری در دوران بلوغ و تکامل به سر می برند، تاکید کرد: نبایدصندوق ها را با چوب تصمیم های آنی برانیم.

صندوق های سرمایه گذاری نیازمند مراقبت بیشترهستند
نسخه قابل چاپ
يکشنبه ۱۲ آذر ۱۳۹۶ - ۱۲:۵۲:۰۰

    به گزارش پایگاه خبری «عصر بازار» به نقل از روابط عمومی تامین سرمایه سپهر، دکتر بهروز خدا رحمی در این باره به خبرنگار ما با بیان اینکه هم اکنون به جای مراقبت ، بدترین برخوردها با صندوق های سرمایه گذاری می شود، تاکید کرد: متاسفانه تصمیم گیرندگان با تصمیمات آنی به جای مراقبت از صندوق های سرمایه گذاری در دوران بلوغ و تکامل به راندن این صندوق ها پرداخته اند.
    او تاکید کرد:ما منتقد تصمیمات اخیر درباره صندوق ها نیستیم ، چرا که به طور حتم مقدمات ایجاد شفافیت و اصلاحات است ، اما نکته اساسی این است که ، این اتفاقات و تحولات ، در چه زمان و دوره ای از عمر صندوق ها درحال رخ دادن است.
    به گفته او ، اکنون مرحله فرهنگ سازی و توسعه صندوق هاست نه فصل ایجاد نگرانی برای مدیران و سرمایه گذاران این صندوق ها .
    خدا رحمی با اشاره به تصمیمات اخیر سازمان درباره صندوق های سرمایه گذاری تشریح می کند: درشرایط کنونی سرمایه گذاران و حتی مدیران صندوق ها نمی دانند گام بعدی تصمیم گیرندگان برای این ابزار چیست و این ابهام خود موجب نگرانی برای آنها می شود.
    وی گفت: در زمانی بسیاری از تغییرات و اصلاحات را در بازار سرمایه را منوط به بلوغ آن می دانستیم و ملایم تر با بازار رفتار می کردیم اما امروز درباره صندوق های سرمایه گذاری رفتارها با توجه به عمر کم این صندوق ها بسیار عجولانه و سرسختانه است.
    خدا رحمی افزود: به نظر می رسددرحال حاضر مدل جامعی برای اصلاح و تغییرات درباره صندوق ها وجود ندارد، درحالی که صندوق های سرمایه گذاری یکی از با استقلال ترین ابزارها نسبت به بازار پول هستند.

    برچسب ها