عصر خودرو

دبیر انجمن ارزهای مجازی و بلاک چین روسیه اعلام کرد ؛

بیت‌کوین در سال ۲۰۱۸ به ۲۰ هزار دلار می‌رسد

عصر بازار- دبیر انجمن ارزهای مجازی و بلاک چین روسیه اعلام کرد: پیش‌بینی می‌شود با توجه به روند کنونی افزایش قیمت بیت‌کوین در بازار جهانی، قیمت این ارز تا پایان سال میلادی جاری به ۱۴ هزار دلار و در سال ۲۰۱۸ به۲۰ هزار دلار می‌رسد.

بیت‌کوین در سال ۲۰۱۸ به ۲۰ هزار دلار می‌رسد
نسخه قابل چاپ
شنبه ۱۱ آذر ۱۳۹۶ - ۱۴:۳۲:۰۰

    به گزارش پایگاه خبری «عصر بازار» به نقل از فارس ، یوری پری‌پاچکین، دبیر انجمن ارزهای مجازی و بلاک چین روسیه، اعلام کرد: بیت‌کوین به عنوان بزرگ‌ترین ارز مجازی جهان تا در سال 2018 به روند افزایشی قیمت خود ادامه خواهد داد و رکورد 20 هزار دلاری را خواهد شکست.

    وی گفت: پیش‌بینی کردن همواره کاری است که قدر آن را نمی‌دانند اما همان‌گونه که من در تابستان سال جاری پیش‌بینی کردم که بیت‌کوین تا پیش از سال جدید میلادی به 10 هزار دلار خواهد رسید، این اتفاق افتاد. من فکر می‌کنم این ارز به رشد خود برای رسیدن به رقم 14 هزار دلار در سال جاری و 20 هزار دلار در سال 2018 ادامه خواهد داد.

    این کارشناس بازار ارز مجازی معتقد است افزایش قیمت بیت‌کوین به حجم انبوه نقدینگی است که به بازار ارزهای مجازی تزریق شده است.

    به گفته پری پاچکین طی هفته گذشته حداقل 10 میلیارد دلار به این بازار اضافه شده و روزانه 30 هزار کیف پول دیجیتال در جهان ایجاد می‌شود.

    این مقام روس گفت: مردم معتقدند که ارزهای دیجیتال حباب نیست و قرار است آنها اقتصاد دیجیتال جدیدی را شکل دهند و در عمل یک ارز خواهند بود.

    وی گفت: به دو دلیل مردم تمایل دارند که به سمت بازار ارزهای مجازی قدم بردارند؛ نخست اینکه آنها می‌توانند از این طریق پول خود را ذخیره کنند و دوم اینکه چشم‌انداز مثبتی برای آن وجود دارد،

    پری‌پاچکین معتقد است ارزش ارزهای مجازی به قراردادهای آینده وابسته بوده و در آینده شاهد از بین رفتن نوسان‌های موجود خواهیم بود و این مسئله امکان پیش‌بینی نرخ آنها را فراهم خواهد کرد.

    وی معتقد است سود بالای سرمایه‌گذاری در بازار ارزهای مجازی باعث شده است که این بازار برای مردم بسیار جذاب باشد.

    دبیر انجمن ارزهای مجازی روسیه تآکید کرد طی سال جاری 60 میلیارد دلار نقدینگی به بازار ارزهای مجازی وارد شد و این رقم در سال آینده 2 برابر می شود و تقاضای ارزهای مجازی در سال آینده افزایش بیشتری را تجربه خواهد کرد.

    برچسب ها
    پربازدیدترین های ۲ روز گذشته
      پربازدیدترین های هفته
        دکه مطبوعات
        • بازار امرز ۴۰۲
        • بازار امروز ۴۰۱
        • بازار امروز ۴۰۰
        • بازار امروز ۳۹۹
        • بازار امروز ۳۹۸
        • بازار امروز ۳۹۷
        • بازار امروز ۳۹۶
        • بازار امروز ۳۹۵
        • بازار امروز ۳۹۴
        آخرین بروزرسانی ۳ ماه پیش
        آرشیو