عصر خودرو

نگاهی به وضعیت تولید و فروش "ذوب"

عصر بازار- شرکت ذوب آهن طی یکماهه آبان موفق به پوشش ۱۳ درصد بودجه فروش شد درحالیکه ۸ ماهه منتهی به آبان ماه ۵۹ درصد بودجه را محقق کرده است.

نگاهی به وضعیت تولید و فروش "ذوب"
نسخه قابل چاپ
شنبه ۱۱ آذر ۱۳۹۶ - ۱۴:۲۰:۰۰

    به گزارش پایگاه خبری «عصر بازار» ، این شرکت در ماه مذکور موفق به فروش 538 میلیارد تومان انواع محصول خود (معادل 13 درصد از بودجه کل شرکت) شده است.
    همچنین مجموع کل فروش شرکت از ابتدای سال مالی تاکنون به مبلغ 2498 میلیارد تومان رسیده (معادل 59 درصد از بودجه) که از فروش 3337 میلیارد تومانی مدت مشابه سال قبل معادل 25 درصد کمتر است.
    از طرفی باتوجه به پیش بینی شرکت  از  فروش کل سال به مبلغ 4,206 میلیارد تومان، برای تحقق کامل  بودجه، ذوب آهن باید تا پایان سال مالی 1708 میلیارد تومان دیگر  درآمد از فروش محصولاتش کسب کند.
    لازم به توضیح است که نرخ فروش محصولات شرکت در شهریور ماه با یک جهش قیمت حدودا 17 درصدی در تیرآهن و میلگرد و 33 درصدی در محصولات فرعی شرکت همراه بود که پس از آن در ماه های مهر و آبان نیز موفق به فروش محصولات خود تقریبا در همان محدوده قیمتی شده است. نرخ فروش تیرآهن و میلگرد در آبان ماه 34 و 49 درصد از نرخ پیش بینی شده در بودجه بالاتر می باشد. اما نرخ فروش محصولات فرعی شرکت نسبت به پیش بینی بودجه 42 درصد پایینتر می باشد.

    برچسب ها