عصر خودرو

(۶۲) Kish Invex ۲۰۱۵

دیدار مدیرعامل بانک تجارت با مشتریان در کیش

عصر بازار: مدیرعامل بانک تجارت با حضور در دومین نمایشگاه بین المللی بورس ، بانک و بیمه در کیش با مشتریان بزرگ شبکه بانکی و فعالان اقتصادی کشور دیدار و گفت و گو کرد .

دیدار مدیرعامل بانک تجارت با مشتریان در کیش
نسخه قابل چاپ
سه شنبه ۱۹ آبان ۱۳۹۴ - ۱۲:۰۷:۰۰

    به گزاش پایگاه خبری «عصربازار»، در این دیدارها که در محل غرفه بانک تجارت در نمایشگاه بورس ، بانک و بیمه انجام شد توسعه خدمات ارزی در دوران پساتحریم ، افزایش تعامل با مشتریان در جهت سفارشی سازی خدمات بانکداری شرکتی، چکونگی استفاده مشتریان بزرگ از ظرفیتهای هلدینگ مالی بانک تجارت و بررسی راهکارهای تقویت حمایت از کسب وکارهای دانش بنیان از جمله مهمترین موضوعاتی بود که در دیدارهای مدیرعامل بانک تجارت با مشتریان مورد بررسی قرار گرفت .

    مقدم و هیات همراه همچنین در زمان برگزاری نمایشگاه از غرفه های بانکها ، سازمانها و شرکتهای حاضر در دومین نمایشگاه بین المللی بورس ، بانک و بیمه کیش بازدید کردند .

    این نمایشگاه در حاشیه هفتمین همایش و نمایشگاه معرفی فرصت‌های سرمایه‌گذاری ایران (اینوکس 2015) در جزیره کیش برگزار شد . دکتر محسن رضایی دبیر مجمع تشخیص مصلحت نظام ، مهندس ترکان مشاور عالی رئیس جمهور و دبیر شورای مناطق آزاد تجاری کشور، امین زاده مشاور حقوقی رئیس جمهور و دکتر پورحسینی رئیس سازمان خصوصی سازی از جمله مهمترین سخنرانان این همایش بودند. معرفی قابلیت‌های نهادهای مالی داخلی و خارجی، توانمندی‌ها و دستاوردهای بازار سرمایه، پول و بیمه کشور، توانمندی‌های شرکت‌های حاضر در بورس اوراق بهادار، خدمات نوین بانکی در حوزه بازار پول کشور، خدمات نوین بیمه‌ای و افزایش ظرفیت‌ها برای رقابت بازار پول و سرمایه کشور با بازارهای مشابه منطقه ای از جمله موضوعاتی است که طی سه روز برگزاری این نمایشگاه به آن پرداخته می شود .

    دومین نمایشگاه بین‌المللی بورس، بانک، بیمه و خصوصی‌سازی و هفتمین نمایشگاه معرفی فرصت‌های سرمایه‌گذاری ایران در کیش طی روزهای 18 تا 20 آبانماه با حضور بانک‌ها، شرکت‌های بیمه، موسسات مالی و دست‌اندرکاران طرح‌ها و پروژه‌های سرمایه‌گذاری کشور در جزیره کیش برگزار می شود.

     

    جهت دریافت آخرین اخبار از طریق تلگرام به کانال اختصاصی عصربازار ( https://telegram.me/asrebazar ) بپیوندید. برای دریافت آخرین نسخه از نرم افزار تلگرام اینجا را کلیک کنید.

    برچسب ها