عصر خودرو

هر اونس ۱۰۹۲ دلار

ادامه نوسان طلا زیر مرز ۱۱۰۰ دلاری

عصر بازار: در حالی‌که انتظارات در مورد افزایش نرخ بهره توسط فدرال‌رزرو تا قبل از پایان سال ۲۰۱۵ در حال بالا رفتن است، طلا در بازارهای جهانی همچنان در نزدیکی کمترین قیمت سه ماهه اخیر خود دست و پا می‌زند.

ادامه نوسان طلا زیر مرز ۱۱۰۰ دلاری
نسخه قابل چاپ
سه شنبه ۱۹ آبان ۱۳۹۴ - ۱۱:۳۳:۰۰

    به گزارش پایگاه خبری «عصربازار» به نقل از اقتصادنیوز، آمار فراتر از پیش‌بینی گزارش اشتغال در روز جمعه باعث فشار روی قیمت طلا شده است.

    مارک تو، رئیس مرکز تحقیقات گروه مالی وینگ فونگ هنگ کنگ اعلام کرد: «با نزدیک و نزدیک‌تر شدن به زمان افزایش نرخ بهره،‌ طلا همچنان زیر 1100 دلار معامله خواهد شد.»

    هر اونس طلا با اندکی تغییر به جلسه گذشته یکهزار و 92 دلار و 60 سنت معامله شد. روز گذشته شمش به روند نزولی 8 روزه خود پایان داد، ولی این رشد به اندازه‌ای نبود که بتواند از قیمت 1085 دلاری ثبت شده در روز جمعه (کمترین قیمت خود از 7 آگوست) فاصله زیادی بگیرد.

    در پی این افت اخیر شدید، جیمز گاردینر معامله‌گر گروه MKS اعلام کرد:‌ «یک جهش یا حداقل یک تحکیم، از موعد گذشته است.» وی اعلام کرد که سطح حمایت بعدی برای طلا 1074 دلار و سطح بعدی 1050 دلار خواهد بود.

    با این وجود دلار زیر بالاترین مقدار 7 ماه اخیر خود در برابر سبد ارزهای اصلی ایستاد.

    در بازار دیگر فلزات گرانبها، هر اونس پلاتین با افت 0.3 درصدی 907 دلار و 55 سنت معامله شد.

     

    جهت دریافت آخرین اخبار از طریق تلگرام به کانال اختصاصی عصربازار ( https://telegram.me/asrebazar ) بپیوندید. برای دریافت آخرین نسخه از نرم افزار تلگرام اینجا را کلیک کنید.

    برچسب ها