عصر خودرو

ﻣﺪﯾﺮﻋﺎﻣﻞ ﺷﺮﮐﺖ ﺗﻮﻟﯿﺪ ﻧﯿﺮﻭﯼ ﺑﺮﻕ ﻓﺎﺭﺱ :

ثبت ضریب آمادگی بالای ۹۹ درصد برای تولید برق در پیک سال ۹۷ هدفگذاری شد

عصر بازار- ﻣﺪﯾﺮﻋﺎﻣﻞ ﺷﺮﮐﺖ ﺗﻮﻟﯿﺪ ﻧﯿﺮﻭﯼ ﺑﺮﻕ ﻓﺎﺭﺱ گفت: ثبت ضریب آمادگی بالای ۹۹ درصد برای واحدهای حرارتی در پیک تابستان سال ۹۷ هدفگذاری شده است.

ثبت ضریب آمادگی بالای ۹۹ درصد برای تولید برق در پیک سال ۹۷ هدفگذاری شد
نسخه قابل چاپ
چهارشنبه ۰۸ آذر ۱۳۹۶ - ۱۳:۳۵:۰۰

    به گزارش پایگاه خبری «عصر بازار» به نقل از تسنیم ، ﻣﺤﻤﺪﺻﺎﺩﻕ ﺭﻭﺯﯼ طلب ﻣﺪﯾﺮ ﻋﺎﻣﻞ ﺷﺮﮐﺖ ﺗﻮﻟﯿﺪ ﻧﯿﺮﻭﯼ ﺑﺮﻕ ﻓﺎﺭﺱ اظهار داشت: تعمیرات واحدهای حرارتی نیروگاههای استان فارس طبق برنامه از پیش تعیین شده آغاز شده و در حال انجام است.

    وی افزود: بازدید مسیر داغ یکی از واحدهای کنگان انجام شده و یک واحد کنگان وارد تعمیرات شده؛ در عین حال در کنار واحدهای حرارتی نیروگاههای دولتی، واحدهاهی نیروگاههای خصوصی استان نیز وارد تعمیرات دوره ای شده اند.

    روزی‌طلب تصریح کرد: به طور مثال نیروگاه حافظ یکی از نیروگاههای خصوصی استان است که شرکت مپنا در حال انجام تعمیرات این نیروگاه است، فعالیتشان را شروع کرده اند، تعمیرات یک واحد این نیروگاه انجام شده و تعمیرات یک واحد دیگر را در برنامه دارند.

    ﻣﺪﯾﺮ ﻋﺎﻣﻞ ﺷﺮﮐﺖ ﺗﻮﻟﯿﺪ ﻧﯿﺮﻭﯼ ﺑﺮﻕ ﻓﺎﺭﺱ با بیان اینکه "برنامه ریزی کرده‌ایم تا قبل از  پیک سال 97 تمام واحدهای مورد نظر استان اقدامات تعمیری و اورهالشان تکمیل شود"، گفت: در مجموعه تولید برق فارس تقریبا در هر نیروگاه حداقل دو واحد به تعمیرات دوره ای می رود.

    وی افزود:‌ پیش بینی ما این است که همانطور که امسال کل مجموعه تولید برق در سراسر کشور گل کاشت و بدون هیچ گونه مشکلی با ضریب آمادگی 99 درصدی فعالیت خود را در ایام پیک مصرف برق تابستان انجام داد، امیدواریم با اقداماتی که در حال انجام است، پیک مصرف برق سال 97 را نیز بتوانیم به بهترین وجه ممکن سپری کنیم.

    این مدیر مسئول تصریح کرد: ثبت ضریب آمادگی بالای 99 درصد برای واحدهای حرارتی در پیک تابستان سال 97 هدفگذاری شده است.

    روزی‌طلب در پاسخ به اینکه "آیا در خصوص تأمین قطعات با مشکلی مواجه‌اید؟"، گفت: در خصوص تأمین قطعات هم تولید کنندگان داخلی هستند و هم تأمین کنندگان داخلی و خراجی که در مناقصات مربوط به تأمین قطعات حضوری فعال دارند و در مجموعه هیچ گونه مشکلی در تأمین قطعات واحدهای در حال تعمیر و اورهال نداریم.

    برچسب ها