عصر خودرو

(۵۹) Kish Invex ۲۰۱۵

رییس کل سازمان خصوصی سازی: خصوصی سازی به راه خود با اقتدار ادامه خواهد داد

عصر بازار: رئیس کل سازمان خصوصی سازی گفت: خصوصی سازی با اقتدار به راه خود ادامه خواهد داد .

رییس کل سازمان خصوصی سازی: خصوصی سازی به راه خود با اقتدار ادامه خواهد داد
نسخه قابل چاپ
سه شنبه ۱۹ آبان ۱۳۹۴ - ۰۹:۳۲:۰۰

    به گزارش پایگاه خبری «عصربازار»، علی اشرف عبدالله پوری حسینی در آیین گشایش هفتمین نمایشگاه فرصت های سرمایه گذاری کشور و دومین نمایشگاه بورس، بانک، بیمه و خصوصی سازی در این نمایشگاه شرکت کرده که بعنوان یک درمان برای اقتصاد کشور باشد گرچه اجرای این تکلیف برای برخی سخت و توام با مقاومت شده است.

    وی افزود البته این موضوع طبیعی است و در تمام دنیا در مقابل خصوصی سازی شاهد مقاومت مدیران دولتی بوده ایم ، به این ترتیب در ایران هم انتظار مقاومت وجود داشت و به همین دلیل خصوصی سازی به قوانین مختلف مجهز شده است .
    معاون وزیر امور اقتصادی و دارایی با اشاره به این که این نمایشگاه مجال صحبت برای خصوص سازی است بیان کرد : با وجود تمام این تنش ها خصوصی سازی به راه خود با اقتدار ادامه خواهد داد.
    در همین راستا سال گذشته خصوصی سازی در بعضی موارد نتوانست به اهداف خود برسد ولی امیدوارم پس از این دیگر شاهد خروج شرکت ها از سبد خصوصی سازی نباشیم . چون این امر موجب شفاف تر شدن و رقابت پذیر تر بودن اقتصاد می شود .
    پوری حسینی با بیان اینکه امسال هم خصوصی سازی در نمایشگاه شرکت کرده تا فرصت های خصوصی سازی در کشور را معرفی کند ادامه داد : خصوصی سازی امسال در نمایشگاه سبد بزرگی از زمینه های مختلف را ارائه خواهد داد . همچنین مشکلاتی در مورد خصوصی سازی وجود دارد که سعی داریم این مشکلات را حل کنیم و از کسانی که می خواهند در قالب خصوصی سازی وارد اقتصاد این کشور دارند که مشکلات را به ما معرفی کنند.
    رییس کل سازمان خصوص سازی گفت : شنونده انتقادات و پیشنهادات فعالان خوره خصوصی سازی هستیم و می دانیم راه زیادی تا هموار شدن راه ورود سرمایه گذاران خارجی به کشور داریم. همچنین راندن مدیران دولتی از میز های دولتی شان و نشاندن مدیران خصوصی به جای آنها کار بسیار سخت و مشکلی است.

     

    جهت دریافت آخرین اخبار از طریق تلگرام به کانال اختصاصی عصربازار ( https://telegram.me/asrebazar ) بپیوندید. برای دریافت آخرین نسخه از نرم افزار تلگرام اینجا را کلیک کنید.

    برچسب ها