عصر خودرو

بیت کوین به سمت ۱۰ هزار دلار در هر واحد خیز برداشت

عصر بازار- کمتر از ۲۴ ساعت بیش از ۳۰۰ دلار به ارزش بیت کوین اضافه شده که اکنون قیمت این ارز رمزنگار در حال نزدیک کردن به رویایی ۱۰ هزار دلار در هر واحد است

بیت کوین به سمت ۱۰ هزار دلار در هر واحد خیز برداشت
نسخه قابل چاپ
دوشنبه ۰۶ آذر ۱۳۹۶ - ۱۰:۴۰:۰۰

    به گزارش پایگاه خبری «عصر بازار» به نقل از ایبِنا، بیت کوین، محبوب ترین ارز رمزنگار جهان در نخستین روز معاملات هفته جاری میلادی در روز دوشنبه رکوردی دیگر از خود به جای گذاشت و به بیش از 9 هزار و 700 دلار در هر واحد معامله شد.

    این در حالی است که پیش از این برخی از کارشناسان حوزه ارز رمزنگار نسبت به افزایش قیمت بیت کوین به 10 هزار دلار در هر واحد خبر داده بودند که اکنون این موضوع در حال تحقق یافتن است.

    البته افزایش اخیر قیمت بیت کوین که طی 4 روز اخیر کلید خورده است، به افزایش علاقمندی سرمایه گذاران در آمریکا به دلیل خرید در روز جمعه سیاه و تعطیلات روز شکرگزاری این کشور نسبت داده می شود.

    بهاء هر واحد بیت کوین در حال حاضر از ابتدای سال جاری میلادی تقریبا 9 برابر شده و قیمت هر بیت کوین در ساعت 4:54 دقیقه روز دوشنبه به وقت گرینویچ در برابر 9 هزار و 715 دلار در هر واحد معامله شد.

    بر همین اساس، ارزش سرمایه بازار بیت کوین از 162 میلیارد دلار عبور کرده که این رقم در مقایسه با دیروز 11 میلیارد دلار افزایش پیدا کرده است؛ ضمن اینکه مجموع سرمایه بازار ارزهای رمزنگار برای اولین بار به رکورد بی سابقه 300 میلیارد دلار رسیده است. در حال حاضر قیمت هر واحد بیت کوین 9 هزار و 646 دلار است.

    برچسب ها