عصر خودرو

قرارداد چهار میلیون ۸۰۰ هزار یورویی هپکو اراک با شرکت تانا انرژی

عصر بازار- مدیرعامل شرکت هپکو اراک گفت: این شرکت قراردادی به ارزش چهار میلیون و ۸۰۰ هزار یورو با شرکت تانا انرژی منعقد کرده که تحقق آن بخش قابل توجهی از مشکلات نقدینگی کارخانه هپکو اراک را رفع می کند.

قرارداد چهار میلیون ۸۰۰ هزار یورویی هپکو اراک با شرکت تانا انرژی
نسخه قابل چاپ
يکشنبه ۰۵ آذر ۱۳۹۶ - ۱۱:۱۳:۰۰

    به گزارش پایگاه خبری «عصر بازار» به نقل از ایرنا ، فریدون زیدآبادی نژاد افزود: موضوع این قرارداد تولیدی نیروگاه سیکل ترکیبی است و شرکت هپکو اراک ظرفیت ساخت این تجهیزات را دارد و در صورت تامین نقدینگی و ارائه ضمانت نامه ، اجرای آن آغاز می شود.
    مدیرعامل شرکت هپکو اراک بیان کرد: اجرایی شدن این قرارداد هپکو را به بازار صنعت بر می گرداند و می توان بخش قابل توجهی از معوقات کارگران را نیز پرداخت کرد.
    وی اظهار کرد: شرکت هپکو یک قرارداد یک میلیون و 800 هزار یورویی با شرکت لیپهر ایرلند نیز در خصوص نصب گنتری کرین( تجهیزات تخلیه کانتینر) در بندر شهید رجایی منعقد کرده که هم اکنون در حال اجرا است.
    زیدآبادی نژاد یادآوری کرد: شرکت هپکو اراک قراردادی دیگری رابا شرکت زیمنس در خصوص تولید ستون نیروگاه های بادی در دست اجرا دارد که در صورت توافق طرفین و انعقاد این قرارداد رونق تولید در این واحد صنعتی بیشتر می شود.
    شرکت هپکو در سال 1351 در زمینی به وسعت 90 هکتار با هدف مونتاژ ماشین آلات راه سازی تاسیس و از سال 1354شروع به فعالیت کرد.
    درحال حاضر شرکت هپکو اراک 22 نوع ماشین آلات راه سازی از جمله گریدر، لودر و غلتک تولید می کند که هشت نوع محصولان آن تحت لیسانس کشورهایی از جمله ژاپن، آلمان، سوئد و نیو هلند است و این شرکت برای تامین ماشین آلات شرکت های راه سازی کشور آمادگی کامل دارد و در این زمینه تا کنون خوش درخشیده است.

    برچسب ها