عصر خودرو

بیت کوین به بیشترین قیمت خود رسید

عصر بازار- قیمت بیت کوین ساعاتی پیش برای اولین بار به ۸ هزار و ۵۰۰ دلار در هر واحد رسید که جدیدترین رکورد برای این ارز رمزنگار محسوب می شود.

بیت کوین به بیشترین قیمت خود رسید
نسخه قابل چاپ
شنبه ۰۴ آذر ۱۳۹۶ - ۱۴:۳۳:۰۰

    به گزارش پایگاه خبری «عصر بازار» به نقل از ایبِنا ، قیمت بیت کوین محبوب ترین ارز رمزنگار جهان به 8 هزار و 500 دلار در هر واحد رسید که بیشترین بهاء آن از زمان پا به عرصه گذاشتن در دنیای ارزهای مجازی است. همچنین بیت کوین از ابتدای سال جاری میلادی تا کنون بیش از 850 درصد افزایش را تجربه کرده است.

    در ماه جاری میلادی، بیت کوین با نوسان بالای قیمت روبرو شده است. در اوایل این ماه به دنبال تغییر ذائقه سرمایه گذاران به «بیت کوین نقد» قیمت هر واحد بیت کوین به 5 هزار و 500 دلار در هر واحد کاهش پیدا کرد و در پی انتشار خبر قرار گرفتن بیت کوین در معاملات آتی بورس کالا شیکاگو آمریکا، قیمت آن شروع به جهش کرد.

    در حال حاضر ارزهای رمزنگار به دلیل علاقمندی سرمایه گذاران با سود قابل توجهی روبرو شده اند. همچنین بانک گلمن ساچ آمریکا و سیتی گروپ هم اعلام کرده اند که در حال تحقیق بر روی ارزهای رمزنگار و فناوری بلاک چین هستند و امکان دارد که ارزهای رمزنگار را به فهرست سهام خود در بورس اضافه کنند.

    بر پایه این گزارش، قیمت بیت کوین در ابتدای سال جاری میلادی کمی بیشتر از یکهزار دلار در هر واحد بود؛ ضمن اینکه سرمایه بازار بیت کوین به 142 میلیارد دلار رسیده که در حال حاضر سرمایه بازار این ارز رمزنگار بیشتر از بسیاری از شرکت های صاحب نام جهان است.

    برچسب ها