عصر خودرو

سود دهی بی پروای بازار سکه

عصر بازار- سکه امامی با ۲.۱ درصد بازدهی همچنان درمیان بازارهای درسکوی نخست ایستاده است.

سود دهی بی پروای بازار سکه
نسخه قابل چاپ
شنبه ۰۴ آذر ۱۳۹۶ - ۱۳:۴۴:۰۰

    به گزارش پایگاه خبری «عصر بازار» ، روابط عمومی شرکت تامین سرمایه سپهر، بررسی انجام شده بر روی بازدهی بازارهای موجود ،  در هفته منتهی به اول آذرماه سال 96 نشان می دهد که بازار سکه امامی با 2.1 درصد بازدهی همچنان یکی از پرطرفدارترین بازارهای کشور در بازدهی محسوب می شود.
    اگرچه شاخص بورس تهران نیزدر طی ماههای اخیر ، روندی صعودی را در پیش گرفته و به عقیده تحلیلگران و کارشناسان امکان فتح قله های 100 هزار واحدی رابرای شاخص امری دور از دسترس نیست ، اما با تمام این شرایط بازدهی شاخص بورس نیز درهفته منتهی به اول آذرماه به 96 ، به عدد 1.5 درصد رسید و بازار سهام بدین ترتیب در رتبه دوم از نظرسوددهی نشست.
    پس از شاخص بورس ، بازار طلای 18 عیار با 1.2 و دلار نیز با 0.5 درصد و سپرده بانکی نیز با 0.3 درصد پس از شاخص بورس ، بیشترین بازدهی را به ترتیب داشتند.
    از عواملی که بازار سپرده بانکی را درمقایسه با دیگر بازارها کم اقبال کرده است ، کاهش نرخ سود سپرده بانکی است که موجب شد بخش اعظمی از پول از قالب سپرده خارج شده و به بازارهای پر طرفدار دیگر سوق داده شود که به نظر می رسد بازار سکه  و شاخص بورس دو مقصد اصلی این پول ها باشند.

    برچسب ها