عصر خودرو

مدیرعامل تامین سرمایه امید عنوان کرد:

تامین مالی ۸۰ میلیارد تومانی درکسری از ثانیه

عصر بازار: مدیرعامل تامین سرمایه امید از عرضه اولیه اوراق سلف موازی استاندارد سنگ آهن دانه بندی شده شرکت چادرملو و فروش کمتر از یک ثانیه بیش از ۸۰ میلیارد تومانی آن خبر داد.

تامین مالی ۸۰ میلیارد تومانی درکسری از ثانیه
نسخه قابل چاپ
دوشنبه ۱۸ آبان ۱۳۹۴ - ۱۵:۳۱:۰۰

    به گزارش پایگاه خبری «عصربازار» به نقل از بورس کالای ایران، حبیب‌رضا حدادی ، با اشاره به برنامه اعلامی بورس کالا برای عرضه اولیه اوراق سلف موازی استاندارد سنگ آهن دانه بندی شده شرکت چادرملو گفت: این عرضه صبح امروز در بورس کالا انجام شد و طی آن در کسری از ثانیه ، یک میلیون ورقه به قیمت هر ورقه 80 هزار و 638 تومان به فروش رسید.

    وی افزود: دراین عرضه بیش از 9.6 میلیون ورقه برای خرید وارد سامانه معاملات شده بود که نشان از استقبال فعالان داشت.

    این مقام مسئول ادامه داد: این اوراق با نماد "عچادسنگ" و سررسید یک ساله عرضه شده است. سود تضمین شده آن هم 25 درصد و بسته به قیمت دلار و سنگ آهن تا 28 درصد هم امکان پذیر است. در صورت فروش قبل از سررسید ، سود اوراق 22 درصد محاسبه خواهد شد.

    به گفته حدادی ، اوراق سلف موازی استاندارد سنگ آهن دانه بندی شده شرکت چادرملو  عمدتا" افراد حقوقی و صندوق های سرمایه گذاری خریداری شده و بازارگردان آن هم شرکت تامین سرمایه امید است.

     

    جهت دریافت آخرین اخبار از طریق تلگرام به کانال اختصاصی عصربازار ( https://telegram.me/asrebazar ) بپیوندید. برای دریافت آخرین نسخه از نرم افزار تلگرام اینجا را کلیک کنید.

    برچسب ها