عصر خودرو

ثبت ۷۳۳ میلیارد ریال داد و ستد در بازار فرابورس

عصر بازار: معامله‌گران بازار فرابورس در روز جاری ۶۳ میلیون و ۷۰۰ هزار ورقه بهادار به ارزش ۷۳۳ میلیارد ریال خرید و فروش کردند.

ثبت ۷۳۳ میلیارد ریال داد و ستد در بازار فرابورس
نسخه قابل چاپ
دوشنبه ۱۸ آبان ۱۳۹۴ - ۱۳:۱۸:۰۰

    به گزارش پایگاه خبری «عصربازار» ، بازار فرابورس در روز 18 آبان‌ماه شاهد خرید و فروش 63 میلیون و 700 ورقه بهادار در 11 هزار و 389 نوبت به ارزش 733 میلیارد و 300 میلیون ریال بود.
    معاملات امروز در حالی به پایان رسید که آیفکس با حدود 3 واحد رشد نسبت به روز قبل، نشانگر عدد 702.92 شد و شرکت‌های زاگرس، ذوب آهن اصفهان، پتروشیمی خراسان، پالایش نفت تهران، پتروشیمی مارون و پالایش نفت لاوان بیشترین تاثیر را در رشد شاخص داشتند.
    بیشترین حجم معاملات مربوط به داد و ستد 16 میلیون و 90 هزار سهم ذوب آهن اصفهان بود و پالایش نفت لاوان با ثبت 35 میلیارد و 20 میلیون ریال خرید و فروش، بیشترین ارزش معاملات روزانه را از آن خود کرد.
    سهام شرکت‌های زغال سنگ طبس، بیمه آرمان و توسعه فناوری اطلاعات خوارزمی بیشترین افزایش قیمت را تجربه کردند و معادن مس تکنار، سرمایه‌گذاری مسکن شمال‌غرب و کشتیرانی دریای خزر با بیشترین افت قیمت روبرو شدند.
    صندوق سرمایه‌گذاری اعتماد با معامله یک میلیون و 100 هزار سهم بیشترین حجم معاملات ETF را در روز جاری از آن خود کرد و اوراق مشارکت مسکن مهر با داد و ستد 125 هزار و 910 ورقه بهادار بیشترین حجم معاملات اوراق با درآمد ثابت را داشت.
    امروز اوراق حق تقدم استفاده از تسهیلات مسکن در اغلب نمادها با کاهش قیمت مواجه شد و در بازه 682 تا 692 هزار ریال داد و ستد شد.
     

     

    جهت دریافت آخرین اخبار از طریق تلگرام به کانال اختصاصی عصربازار ( https://telegram.me/asrebazar ) بپیوندید. برای دریافت آخرین نسخه از نرم افزار تلگرام اینجا را کلیک کنید.

    برچسب ها