عصر خودرو

یک مقام مسوول خبر داد؛

تولید ۱۸ میلیون مترمکعب میعانات گازی از ۳ فاز پارس جنوبی

عصر بازار- سرپرست پالایشگاه چهارم مجتمع گاز پارس جنوبی گفت:۱۸ میلیون مترمکعب میعانات گازی در نیمه اول سال جاری در فازهای ۶ و ۷ و ۸ پارس جنوبی تولید شد.

تولید ۱۸ میلیون مترمکعب میعانات گازی از ۳ فاز پارس جنوبی
نسخه قابل چاپ
چهارشنبه ۰۱ آذر ۱۳۹۶ - ۱۰:۲۴:۰۰

    به گزارش پایگاه خبری «عصر بازار» به نقل از مهر ، بهزاد سالاری، سرپرست پالایشگاه چهارم پارس جنوبی با بیان اینکه این پالایشگاه وظیفه تأمین خوراک سایر پالایشگاه‌های مجتمع را نیز بر عهده دارد، گفت: تا پایان شهریور از پالایشگاه چهارم بیش از 390 میلیون متر مکعب گاز ترش به پالایشگاه اول (فاز یک) ارسال شده است.

    وی ادامه داد: در این مدت توسط پالایشگاه چهارم یک‌هزار و 250 میلیون متر مکعب گاز ترش به پالایشگاه دوم ( فازهای 2 و 3) و 789 میلیون متر مکعب گاز ترش نیز به پالایشگاه پنجم ( فازهای 9 و 10) تحویل شده است.

    گفتنی است، پالایشگاه ششم ( فازهای 15 و 16) نیز در شش ماهه ابتدایی سال جاری بیش از 2 هزار و 155 میلیون متر مکعب گاز ترش از پالایشگاه چهارم تحویل گرفته‌اند.

    سرپرست پالایشگاه چهارم مجتمع گاز پارس جنوبی در ادامه به تشریح تولید سایر محصولات این پالایشگاه پرداخت و گفت: تا پایان شهریور این پالایشگاه بیش از 139 هزار تن پروپان و 105 هزار تن بوتان نیز تولید کرده‌اند. پالایشگاه چهارم علاوه بر گاز دریافتی از سکوهای خود بیش از 326 میلیون متر مکعب گاز از سیری نیز دریافت کرده است.

    برچسب ها