عصر خودرو

اسناد مناقصات سرمایه گذاری ۵ میلیارد دلاری ازدیاد برداشت نفت آماده است

عصر بازار- معاون بررسی، امکان‌سنجی اقتصادی و مالی طرح‌های مدیریت برنامه‎ریزی تلفیقی شرکت ملی نفت، از آماده سازی اسناد مناقصات و انجام مقدمات اخذ مجوز شورای اقتصاد برای طرح های افزایش ظرفیت تولید نفت کشور با سرمایه‌گذاری پنج میلیارد دلاری خبر داد.

اسناد مناقصات سرمایه گذاری ۵ میلیارد دلاری ازدیاد برداشت نفت آماده است
نسخه قابل چاپ
چهارشنبه ۲۴ آبان ۱۳۹۶ - ۲۲:۳۷:۰۰

    به گزارش پایگاه خبری «عصر بازار» به نقل از ایرنا، در نشست مشترک وزیر نفت و مدیران ارشد شرکت ملی نفت با پیمانکاران فعال در این صنعت کلیات بسته سرمایه‌گذاری معرفی شد.
    قرار است طرح‎های مختلفی به منظور نگهداشت و افزایش توان تولید نفت در دستور کار قرار گیرد که در این نشست جزییاتی از شرح کار، میزان سرمایه‌ مورد نیاز، شرایط حاکم بر برگزاری مناقصات و شیوه انتخاب پروژه‌ها و پیمانکاران تشریح شد.
    معاون بررسی، امکان‌سنجی اقتصادی و مالی طرح‌های مدیریت برنامه‎ریزی تلفیقی شرکت ملی نفت اجرای بسته سرمایه‎گذاری را نویدبخش تولید، اشتغال و امید در جامعه پیمانکاری بخش نفت کشور عنوان کرد.
    انتظار می‎رود از ابتدای سال آینده مقدمات اجرایی و عملیاتی شدن این بسته سرمایه‎گذاری فراهم شود.
    به گزارش ایرنا، بسته پنج میلیارد دلاری نگهداشت و افزایش تولید که اعتبار اجرای هر یک از پروژه‎های تعریف شده آن حدود 300 میلیون دلار است، ظرفیت کاری جدیدی برای شرکت‎های ایرانی فراهم می کند.

    برچسب ها