عصر خودرو

در نمایشگاه هوایی دوبی؛

ایرباس قرار داد ۵۰ میلیارد دلاری بست

عصر بازار- شرکت هواپیمایی ایرباس فرانسه قرار دادی را به ارزش ۴۹.۵ میلیارد دلار با شرکت مادر خطوط هوایی «ایندیگو پارتنرز» منعقد کرد.

ایرباس قرار داد ۵۰ میلیارد دلاری بست
نسخه قابل چاپ
چهارشنبه ۲۴ آبان ۱۳۹۶ - ۱۲:۳۷:۰۰

    به گزارش پایگاه خبری «عصر بازار» به نقل از مهر ، شرکت هواپیماسازی ایرباس فرانسه در نمایشگاه هوایی دوبی قرار داد 430 هواپیمای جت را به ارزش 49 میلیارد و 500 میلیون دلار منعقد کرد. 

    در همین حال شرکت مادر خطوط هوایی «ایندیگو پارتنرز» قرار داد اولیه سفارش این تعداد هواپیما را که شامل 273 فروند هوایپمای A320 نئو و 157 فروند هواپیمای A321 نئو را با ایرباس در نمایشگاه دوبی منعقد کرد. 

    در همین «بیل فرانک» سرمایه گذار این شرکت که دارای سهام در 4 خط هوایی دیگر به نام های «ویز ایر»، «فرانتیر ایرلاینز»، «جت اسمارت» و «ولارسی مکزیک» است، گفت: هواپیماهای سفارش داده شده در این خطوط هوایی توزیع خواهند شد.

    «فرانک» گفت: فکر نمی کنم که در نمایشگاه امسال تا کنون چنین حجم قرار دادی برای سفارش هواپیما با شرکت های هواپیمایی منعقد شده باشد. همچنین «جان لِهی» مدیر فروش ایرباس گفت: در سال جاری میلادی ایرباس با بوئینگ در زمینه گرفتن سفارش هواپیماهای جت جدید رقابت سختی را داشت و اکنون سفارش 430 هواپیمای جت می تواند ایرباس را به صدر جدول بازگرداند.

    رییس فروش ایرباس گفت: این قرار داد برای همه ما خوشحال کننده است.

    برچسب ها