عصر خودرو

در بازار چین رقم خورد؛

رشد بهای میلگرد، ثبات قیمت ورق

عصر بازار- قیمت ورق گرم در بازار داخلی چین در ثبات است. تقاضای نقدی کاهش داشته، ولی در بازارهای فیوچرز قیمت بالا رفت.

رشد بهای میلگرد، ثبات قیمت ورق
نسخه قابل چاپ
سه شنبه ۲۳ آبان ۱۳۹۶ - ۱۳:۴۲:۰۰

    به گزارش پایگاه خبری «عصر بازار» به نقل از بورس کالای ایران, قیمت در نقاط شرقی این کشور 613 تا 619 دلار هر تن درب کارخانه ثبت شده که 1.5 دلار هر تن رشد داشت، در نقاط شمالی نیز در 609 تا 613 دلار در ثبات بود.

    محدودیت تمایل به خرید قیمت ها را در بازار نقدی ورق گرم چین از رشد چشمگیر دور نگه داشته است. قیمت پیشنهادی ورق گرم صادراتی چین هم 544.5 دلار هر تن فوب است که 1.04 دلار هر تن افت داشته است. شاید برخی کارخانه ها 540 دلار هر تن فوب را نیز بپذیرند ولی این قیمت مورد قبول تجار نیست.

    رشد بهای میلگرد در بازار چین

    قیمت میلگرد در بازار داخلی چین رو به بهبود است که این روند به لطف بازار فیوچرز بوده است. قیمت رشد جزیی کمتر از دو دلار داشته 609 تا 613 دلار هر تن درب کارخانه است. در کل قیمت نسبت به یک هفته قبل در شرق چین تا 21 دلار هم رشد داشته است. البته در نقاط شمالی این کشور رشد قیمت تا 12 دلار بوده است.

    از طرفی قیمت پیشنهادی صادراتی 5 دلار افت داشته 522 دلار هر تن فوب شنیده شده است. البته قیمت های درخواستی خریداران از 510 دلار هر تن فوب بالاتر نبود. حتی میلگرد هند در سنگاپور 510 دلار هر تن سی اف آر شنیده شده و باز هم خریداری نداشته است.

    برچسب ها