عصر خودرو

افزایش روابط کارگزاری بانک تجارت بعد از برجام با ۸۵ بانک

عصر بازار- مدیرعامل بانک تجارت اعلام کرد: این بانک پس از برجام ۸۵ بانک خارجی رابطه کارگزاری برقرار کرد که نتیجه آن گشایش ۱۵۱۰ فقره اعتبار اسنادی (ال - سی) از ابتدای امسال بوده است.

افزایش روابط کارگزاری بانک تجارت بعد از برجام با ۸۵ بانک
نسخه قابل چاپ
يکشنبه ۲۱ آبان ۱۳۹۶ - ۱۲:۰۹:۰۰

    به گزارش پایگاه خبری «عصر بازار» به نقل از روبط عمومی بانک تجارت، محمدابراهیم مقدم نودهی، ارزش این گشایش اعتبار را 1054 میلیون دلار و صدور 178 ضمانتنامه ارزی به ارزش 187 میلیون دلار اعلام کرد.
    وی افزود: مشارکت بانک تجارت در قراردادهای تامین مالی مشترک با بانک های خارجی همچون اوبربانک اتریش، اگزیم بانک کره جنوبی و دانسکه بانک دانمارک شرایط مناسب تری را برای ارائه تسهیلات به شرکت های ایرانی در قالب قراردادهای فاینانس فراهم می آورد.
    وی با ارایه آمار تسهیلات اعطایی بانک تجارت در بخش های مختلف اقتصاد کشور گفت: در نیمه نخست امسال تسهیلات بانک تجارت در بخش صنعت و معدن 116 هزار و 721 میلیارد ریال، بخش مسکن و ساختمان 136 هزار و 931 میلیارد ریال، بخش کشاورزی 87 هزار و 128 میلیارد ریال، بخش صادرات 7 هزار و 694 میلیارد ریال بخش بازرگانی و خدمات به 80 هزار و 118 میلیارد ریال رسیده است.
    مقدم همچنین اضافه کرد: از ابتدای امسال تاکنون بیش از 12 هزار و 206 میلیارد ریال تسهیلات قرض الحسنه در قالب 116 هزار و 774 فقره وام ازدواج و معادل 162 میلیارد ریال تسهیلات خوداشتغالی از سوی شعب این بانک در سراسر کشور پرداخت شده است.
    وی همراهی با برنامه های دولت در راستای پیشبرد اقتصاد مقاومتی را مهمترین اولویت عملیاتی بانک تجارت بیان کرد وو گفت: بانک تجارت امسال نیز حمایت موثر و هدفمندی از بنگاه های اقتصادی مولد را با جدیت در دستور کار قرار داده و از ابتدای امسال تاکنون معادل 2 هزار و 835 میلیارد ریال تسهیلات به 243 بنگاه اقتصادی کوچک و متوسط پرداخت کرده است.
    مدیرعامل بانک تجارت به برنامه این بانک برای افزایش تنوع سبد خدمات با محوریت بانکداری الکترونیک اشاره کرد و گفت: در سالجاری شاهد نهایی شدن و پیاده سازی سامانه بانکداری مجازی در سایت اینترنتی بانک تجارت بودیم که امکان دسترسی کاربران به طیف گسترده ای از خدمات بانکداری غیرحضوری را به صورت متمرکز فراهم می آورد.
    مقدم اظهار اضافه کرد: همچنین برای افزایش قدرت خرید هموطنان و رونق کسب و کار صاحبان مشاغل اقدام به راه اندازی شبکه خرید و فروش اقساطی کالا و خدمات در قالب «طرح آسان خرید» کرده ایم.
    وی خاطرنشان ساخت: با هدف بازسازی ناوگان تاکسی های فرسوده نیز تاکنون 16 هزار و 249 دستگاه از این خودروهای فرسوده در سطح کشور با تسهیلات بانک تجارت نوسازی شده که مجموع تسهیلات پرداختی در این بخش سه هزار و 250 میلیارد ریال است.

    برچسب ها