عصر خودرو

دکتر آذری معاون شعب تصریح کرد:

رضایتمندی مشتریان و توسعه بازار در جذب منابع از اهداف بانک شهر

عصر بازار: معاون شعب و توسعه بازاریابی بانک شهر، رضایتمندی مشتریان، توسعه بازار در جذب منابع و ارائه خدمات بیشتر در چهارچوب بخش‌نامه‌ها و دستور العمل‌های بانک مرکزی را از برنامه‌های اصلی بانک شهر عنوان کرد.

رضایتمندی مشتریان و توسعه بازار در جذب منابع از اهداف بانک شهر
نسخه قابل چاپ
يکشنبه ۱۷ آبان ۱۳۹۴ - ۱۲:۲۷:۰۰

    به گزارش پایگاه خبری «عصربازار»، دکتر علیرضا آذری با اشاره به اقدامات این بانک در جذب منابع اظهار کرد: بانک شهر در حال حاضر به غیر از سود پرداختی به سپرده‌های کوتاه‌مدت و بلند‌مدت که براساس دستورالعمل بانک مرکزی صورت می‌گیرد، با ایجاد طرح صندوق سپرده آرمان در جذب منابع بیشتر اقدام می‌کند.
    وی افزود: همچنین با توسعه صدور کارت‌های شهروندی، راه‌اندازی پیشخوان‌های شهرنت و نصب دستگاه‌های خوددریافت، تا کنون توانسته است اعتماد مردم را جلب کرده و در جهت افزایش منابع، گام‌های مؤثری را بردارد.
    معاون شعب و توسعه بازاریابی بانک شهر در ادامه تصریح کرد: با توجه به رشد تکنولوژی در عصر حاضر، بدیهی است در آینده‌ای نه‌چندان دور، رویکرد نسل جوان به سمت بانکداری مدرن و الکترونیک خواهد بود و به همین منظور بانک شهر در این مسیر پیش‌قدم بوده و با افتتاح پیشخوان‌های شهرنت در سراسر کشور و راه‌اندازی دستگاه‌های خودبانک(VTM) و ارائه خدمات 24ساعته، رویکرد خود را به این سمت توسعه بخشد.
    به گفته آذری، رضایتمندی مشتریان و توسعه بازار در جذب منابع و ارائه خدمات بیشتر در چهارچوب بخش‌نامهها و دستورالعمل‌های بانک مرکزی، از برنامه‌های اصلی بانک شهر است تا بتواند جایگاه مناسبی را در بازار پول کسب کند.

     

    جهت دریافت آخرین اخبار از طریق تلگرام به کانال اختصاصی عصربازار ( https://telegram.me/asrebazar ) بپیوندید. برای دریافت آخرین نسخه از نرم افزار تلگرام اینجا را کلیک کنید.

    برچسب ها