عصر خودرو

آنلاین با معاملات بازار فیزیکی بورس کالا

عرضه ۶ هزار و ۵۰۰ تن محصول کشاورزی

عصر بازار: تا دقایقی دیگر شاهد عرضه ۶ هزار تن کالا در تالار کشاورزی بورس کالا خواهیم بود که در صورت وجود تقاضا ۶ هزار و ۵۰۰ تن دیگر نیز به این میزان اضافه خواهد شد.

عرضه ۶ هزار و ۵۰۰ تن محصول کشاورزی
نسخه قابل چاپ
يکشنبه ۱۷ آبان ۱۳۹۴ - ۰۹:۵۳:۰۰

    به گزارش پایگاه خبری «عصر بازار»، امروز محصولات گندم دورم، روغن خام سویا، روغن خام آفتابگردان عرضه می شود. بر این اساس 4 هزار تن گندم دوروم استان های خوزستان، کهکیلویه و بویر احمد، کرمان و فارس با قیمت پایه یک هزار و 150 تومان برای هر کیلوگرم توسط شرکت بازرگانی دولتی روی تابلو عرضه خواهد رفت. همچنین 500 تن روغن خام سویا آرژانتین که در صورت وجود تقاضا 4 هزار و 500 تن دیگر نیز به آن اضافه می شود، عرضه خواهد شد. یک هزار تن روغن خام آفتابگردان اوکراین نیز که در صورت تقاضا 2 هزار تن دیگر نیز موجود است، توسط شرکت بازرگانی دولتی روی تابلوی عرضه خواهد رفت.
    امروز 500 تن روغن خام سویا نیز توسط کشت و صنعت آرین طعم خزر با قیمت پایه 2 هزار و 600 تومان برای هر کیلوگرم عرضه می شود.
    در جدول زیر اطلاعات بیشتری درباره عرضه های امروز می بینید.

     

    جهت دریافت آخرین اخبار از طریق تلگرام به کانال اختصاصی عصربازار ( https://telegram.me/asrebazar ) بپیوندید. برای دریافت آخرین نسخه از نرم افزار تلگرام اینجا را کلیک کنید.

    برچسب ها