عصر خودرو

(۴۹) Kish Invex ۲۰۱۵

مدیرعامل صبا جهاد: بازار رونق دوباره می‌گیرد

عصر بازار: برگـزاری همزمان دومین نمایشگاه بین‌المللـی بورس، بانـک، بیمـه و سرمایه کیش و هفتمین نمایشـگاه معرفـی فرصت‌های سـرمایه‌گذاری کشور فرصت خوبی برای معرفی پتانسیل‌های بازار سرمایه کشور به سرمایه‌گذاران به خصوص سرمایه‌گذاران خارجی است.

مدیرعامل صبا جهاد: بازار رونق دوباره می‌گیرد
نسخه قابل چاپ
يکشنبه ۱۷ آبان ۱۳۹۴ - ۰۹:۲۸:۰۰

    به گزارش پایگاه خبری «عصربازار» به نقل از دنیای اقتصاد، مهران باباپوران مدیرعامل شرکت، در آستانه برگزاری این رویداد نمایشگاهی که در جزیره کیش برگزار می‌شود ضمن بیان مطلب فوق افزود: در شرایطی که تحریم‌ها، کاهش قیمت جهانی نفت و در پی آن کاهش درآمدهای کشور موجب شد تا در دو سال اخیر بازار سرمایه با شرایط نامتعادلی روبه‌رو شود و رکودی بی‌سابقه را در این بازار مشاهده کنیم، برگزاری این رویداد نمایشگاهی موجب تقویت روحیه فعالان بازار سرمایه و از سوی دیگر جذب منابع جدید به بازار است.

    وی با بیان این مطلب که در حال حاضر نرخ سود بانکی از یکسو و کاهش سودآوری شرکت‌های پذیرفته شده در بورس که ناشی از افت قیمت جهانی کالاها و کاهش تقاضا در بازار داخلی بوده است، از سوی دیگر به کاهش جذابیت‌های بازار سرمایه برای سرمایه‌گذاران منجر شده است، گفت: اما با وجود این شرایط باید قبول کرد که این شرایط تداوم نخواهد داشت و پس از این دوره، مبادلات بازار به شرایط منطقی و رونق قبلی بازار خواهد گشت.

    مدیرعامل کارگزاری صندوق بازنشستگی کشوری (صبا جهاد) با اشاره به اینکه جایگاه بازار سرمایه در اقتصاد کشور نهادینه شده گفت: با توجه به تداوم نیاز بنگاه‌های اقتصادی به تامین مالی از طریق بورس، وسعت حضور سرمایه گذاران نهادی در این بازار و برداشته شدن تحریم‌ها قطعا شرایط رکودی در بورس ادامه نخواهد یافت.


    وی همچنین گفت: این نمایشگاه نه تنها امکان تعامل فعالان بازار سرمایه را فراهم می‌کند، بلکه زمینه مراوده با فعالان اقتصادی در حوزه‌های دیگر، موسسات مالی و اعتباری، بانک‌ها، شرکت‌های بیمه، صاحبان پروژه‌های پربازده و نیز مجریان و دست‌اندرکاران طرح‌ها و پروژه‌های سرمایه‌گذاری کشور در بخش‌های انرژی، گردشگری، مسکن و عمران و شهرسازی را فراهم می‌آورد تا تمامی مدیران و دست‌اندرکاران حوزه‌های فوق در فضایی تخصصی به تبادل نظر بپردازند.

    یادآور می‌شود نشست تخصصی بررسی فرصت‌های سرمایه‌گذاری در شرکت‌های تابعه صندوق بازنشستگی کشوری در تاریخ 19 آبان‌ماه جاری در سالن خوارزمی در محل برگزاری نمایشگاه‌های بین‌المللی کیش با حضور مدیران ارشد این مجموعه برگزار خواهد شد.

     

    جهت دریافت آخرین اخبار از طریق تلگرام به کانال اختصاصی عصربازار ( https://telegram.me/asrebazar ) بپیوندید. برای دریافت آخرین نسخه از نرم افزار تلگرام اینجا را کلیک کنید.

    برچسب ها