عصر خودرو

مشاوران فرانسوی برگزار می‌کنند؛

برگزاری کارگاه نفتی برای ایرانی‌ها

عصر بازار- رییس انجمن سازندگان تجهیزات صنعت نفت با تاکید بر این که شرکت‌های ایرانی باید برای همکاری با توتال جهت توسعه فاز ۱۱ پارس جنوبی ارتقا یابند، گفت: در حال نهایی کردن مذاکرات با یک مشاور فرانسوی برای برگزاری کارگاه‌های آموزشی برای برخی از شرکت‌های ایرانی واجد شرایط هستیم.

برگزاری کارگاه نفتی برای ایرانی‌ها
نسخه قابل چاپ
چهارشنبه ۱۷ آبان ۱۳۹۶ - ۰۹:۵۳:۰۰

    به گزارش پایگاه خبری «عصر بازار» به نقل از ایسنا, رضا خیامیان با اشاره به مذاکره با مشاوران آلمانی و فرانسوی برای برگزاری کارگاه‌های آموزشی برای شرکت‌های نفتی ایرانی، اظهار کرد: در حال نهایی کردن مذاکرات با یک مشاور فرانسوی برای برگزاری کارگاه‌های آموزشی برای شرکت‌های ایرانی با هدف ارتقاء این شرکت‌ها هستیم.

    وی با تاکید بر این که مذاکره مذکور هنوز نهایی نشده است، در مورد شرکت‌هایی که در این کارگاه‌های آموزشی حضور خواهند داشت، توضیح داد: ابتدا شرکت‌هایی که داوطلب همکاری با توتال برای توسعه فاز 11 پارس جنوبی هستند بررسی شده و سپس با توجه به این که محصول هر شرکت چه چیزی است و آیا محصولی که تولید می‌کنند مورد نیاز توتال هست یا خیر در کارگاه‌های مذکور حضور خواهند یافت.

    رییس انجمن سازندگان تجهیزات صنعت نفت از برگزاری جلسه‌ای بین توتال و انجمن سازندگان تجهیزات صنعت نفت در هفته آینده خبر داد و افزود: البته توتال مستقیما این جلسه را برگزار نمی‌کند بلکه گروه‌هایی که زیرمجموعه شرکت توتال هستند در این جلسه حضور خواهند داشت.

    خیامیان در ادامه با اشاره به اخباری مبنی بر این که توتال برگزاری مناقصه برای ساخت جکت‌های فاز 11 پارس جنوبی را به تعویق انداخته است، توضیح داد: در این مورد هیچ خبر رسمی منتشر نشده است اما با توجه به شرایط برگزاری این مناقصه تاخیر وجود داشته است. به نظر می‌رسد توتال تا پایان سال حرکت شتاب دهنده‌ای انجام ندهد.

    برچسب ها