عصر خودرو

(۴۸) Kish Invex ۲۰۱۵

رئیس هیئت مدیره شرکت گیتی افروز تابان:نمایشگاه تریبونی برای ارائه راهکارها و محصولات در حوزه بانکداری

عصر بازار: خانم مهندس باقر بیگی در گفت گو با پایگاه خبری عصر بازار از اهداف حضور در نمایشگاه بورس،بانک و بیمه گفت: هدف شرکت گاتا از شرکت در نمایشگاه،ارائه ی راهکارها و محصولات خود در حوزه بانکداری هوشمند و سازمان هایی چون بورس و بیمه، با فناوری های پردازش گفتار و تصویراست تا در جهت هوشمند شدن سیستم های سازمانی و همگام شدن با تکنولوژی های روز دنیا و در نتیجه ایجاد رضایت مندی مشتریان، قدم برداریم.

رئیس هیئت مدیره شرکت گیتی افروز تابان:نمایشگاه تریبونی برای ارائه راهکارها و محصولات در حوزه بانکداری
نسخه قابل چاپ
شنبه ۱۶ آبان ۱۳۹۴ - ۱۷:۱۵:۰۰

    خانم مهندس باقر بیگی در گفت گو با پایگاه خبری عصر بازار از اهداف حضور در نمایشگاه بورس،بانک و بیمه گفت:  هدف شرکت گاتا از شرکت در نمایشگاه،ارائه ی راهکارها و محصولات خود در حوزه بانکداری هوشمند و سازمان هایی چون بورس و بیمه، با فناوری های پردازش گفتار و تصویراست  تا در جهت هوشمند شدن سیستم های سازمانی و همگام شدن  با تکنولوژی های روز دنیا و در نتیجه ایجاد رضایت مندی مشتریان، قدم برداریم.
    رئیس هیئت مدیره گاتا افزود: به نظر ما، لغو تحریم ها می تواند نقطه شروعی دوباره برای جذب سرمایه گذاران خارجی در کشور باشد و نمایشگاه تریبونی برای معرفی شرکت ها و اعلام آمادگی برای حضور در عرصه بین الملل است.
    او اظهار کرد:برای برگزاری هر چه بهتر نمایشگاه، بهتر است تبلیغات و اطلاع رسانی بیشتر، دعوت از مسئولان و همچنین شرایط بازتاب بهتر در رسانه ها فراهم شود.

    برچسب ها