عصر خودرو

چالش های جدید برندهای مون بلان و کارتیر

عصر بازار: بازارهای اروپایی در آخرین ساعات معاملاتی با روند رو به رشد همراه شدند در حالی که آمار نرخ بیکاری در آمریکا نشان دهنده پیشرفت در افزایش میزان مشاغل در این کشور است و پیش بینی ها از فدرال رزرو آمریکا بیانگر افزایش نرخ بهره توسط این نهاد است.

چالش های جدید برندهای مون بلان و کارتیر
نسخه قابل چاپ
شنبه ۱۶ آبان ۱۳۹۴ - ۱۵:۳۱:۰۰

    به گزارش پایگاه خبری «عصربازار» به نقل از سنا، افزایش میزان صادرات از اروپا و رشد جذابیت های صادراتی این منطقه موجب افزایش شاخص داکس آلمان شد.

    در این بین، قیمت سهام شرکت بی ام دبلیو نیز با رشد 2.2 درصدی همراه شد در حالی که شرکت خدمات مالی ریچمونت رشد 5.7 درصدی قیمت سهام را نظاره گر شد.

    این در حالی است که، مالک برند کارتیر و مون بلان، در پی پیش بینی های کارشناسان مبنی بر کاهش تقاضا برای ساعات های لوکس این دو برند در آسیا موجب شده است تا این دو برند لوکس با چالش های جدیدی رو به رو شوند.

    در این میان، شرکت سوآچ و برند LVMH (لوئی ویتون) نیز 2.7 درصد از سهام خود در برند مون بلان را به فروش رساندند.

    در بازارهای اروپایی، شاخص استاکس با رشد 0.3 درصدی همراه شد در حالی که داکس آلمان رشد 0.9 درصدی داشت و کک فرانسه نیز با روند رو به رشد 0.08 درصدی معاملات را خاتمه دادند.

     

    جهت دریافت آخرین اخبار از طریق تلگرام به کانال اختصاصی عصربازار ( https://telegram.me/asrebazar ) بپیوندید. برای دریافت آخرین نسخه از نرم افزار تلگرام اینجا را کلیک کنید.

    برچسب ها