عصر خودرو

سفیر ژاپن در ایران مطرح کرد؛

افزایش ظرفیت تولید برق با استفاده از سرمایه خارجی

عصر بازار- سفیر ژاپن در ایران، خواستار تعامل هرچه بیشتر شرکت‌های دو کشور، در زمینه صنعت برق شد و افزود: به شکل جدی، از تعاملات فنی صنعت برق ایران و ژاپن برای تعمیق روابط میان دو کشور حمایت می کنیم.

افزایش ظرفیت تولید برق با استفاده از سرمایه خارجی
نسخه قابل چاپ
يکشنبه ۱۴ آبان ۱۳۹۶ - ۱۵:۳۷:۰۰

    به گزارش پایگاه خبری «عصر بازار» به نقل از مهر، هیرویاسو کوبایاشی، سفیر ژاپن در ایران در سمینار همکاری های مشترک ایران و ژاپن با اشاره به افزایش تقاضا برای انرژی در ایران، با بیان اینکه دولت ایران درصدد است تا ظرفیت برق خود را به شکل چشمگیری افزایش دهد، گفت: بر اساس برنامه ششم توسعه، باید این امر مهم را با استفاده از سرمایه گذاری خارجی محقق کند.

    وی با تاکید بر اینکه ژاپن در تلاش است با به کارگیری فناوری های روز دنیا، الکتریسته را برای کشورهای در حال توسعه فراهم کند، ادامه داد:‌ صنایع ژاپنی سابقه خوبی در برق دنیا دارند و بدین منظور، به همکاری برقی میان دو کشور نیز بسیار خوشبین هستیم.

    کوبایاشی با اشاره به مذاکرات میان رئیس جمهوری ایران و نخست وزیر ژاپن در حاشیه نشست مجمع عمومی سازمان ملل متحد گفت:‌ بر اساس برنامه ریزی انجام شده، در تلاش برای تقویت همکاری برقی میان دو کشور از طریق ارائه فناوری های پیشرفته در بخش تولید- توزیع و انتقال این انرژی هستیم.

    سفیر ژاپن، خواستار تعامل هر چه بیشتر شرکت های دو کشور در زمینه صنعت برق شد و افزود: به شکل جدی از تعاملات فنی صنعت برق ایران و ژاپن برای تعمیق روابط میان دو کشور حمایت خواهیم کرد.

    برچسب ها