عصر خودرو

معاون برنامه‌ریزی سازمان صنایع کوچک و شهرک‌های صنعتی ایران؛

ارایه اسناد مالکیت گام موثری در حمایت از تولید ملی است

عصر بازار-معاون برنامه‌ریزی سازمان صنایع کوچک و شهرک‌های صنعتی ایران گفت: تسهیل و تسریع ارایه اسناد مالکیت به واحدهای مستقر در شهرک‌ها و نواحی صنعتی کشور می‌تواند گام موثری در حمایت از تولید و اشتغال کشور در سال اقتصاد مقاومتی باشد.

ارایه اسناد مالکیت گام موثری در حمایت از تولید ملی است
نسخه قابل چاپ
يکشنبه ۱۴ آبان ۱۳۹۶ - ۱۳:۵۰:۰۰

    به گزارش پایگاه خبری «عصر بازار» به نقل از ایسنا، فرشاد مقیمی امروز (یکشنبه) در همایش تخصصی مدیران حقوقی شرکت شهرک‌های صنعتی سراسر کشور در اصفهان اظهار کرد: انتقال سند مالکیت به واحدهای تولیدی و سرمایه‌گذاران در شهرک‌ها و نواحی صنعتی کشور از اولویت های سازمان صنایع کوچک و شهرک‌های صنعتی ایران است.

    وی افزود: با توجه به بانک محور بودن فعالیت‌های اقتصادی کشور و نیاز فعالان اقتصادی به ترهین اسناد در نزد نظام بانکی جهت اخذ تسهیلات، تسهیل و تسریع ارایه اسناد مالکیت به واحدهای مستقر در شهرک‌ها و نواحی صنعتی کشور می‌تواند گام موثری در حمایت از تولید و اشتغال کشور در سال اقتصاد مقاومتی باشد.

    هم چنین مدیر حقوقی و امور قراردادهای سازمان صنایع کوچک و شهرک‌های صنعتی ایران اظهار کرد: واحدهای حقوقی و امور قراردادهای شرکت شهرک های صنعتی استان ها، در دفاع از حقوق سازمان و کمک به رفع مشکلات واحدهای مستقر در شهرک‌ها و نواحی صنعتی کشور نقش حیاتی دارند.

    محمد لطفی معز ادامه داد: هدف از برگزاری این همایش تخصصی، بررسی عملکرد مدیران حقوقی شرکت شهرک‌های صنعتی سراسر کشور و پیگیری مسایل مرتبط با مدیریت حقوقی سازمان و واحدهای حقوقی و امور قراردادهای شرکت شهرک‌های صنعتی استان‌ها است.

    وی اضافه کرد: پیگیری مشکلات حقوقی واحدهای مستقر در شهرک‌ها و نواحی صنعتی کشور، اخذ بازخورد از عملکرد مدیران حقوقی شهرک های استان، شناسایی چالش های حقوقی پیش روی سازمان و شرکت شهرک های صنعتی استان ها و پیش بینی برنامه های واحد حقوقی در سال آتی بخش دیگری از اهداف این همایش را شامل می شود.

    برچسب ها